Sunday, January 04, 2009

買戒指看你的友情、愛情觀~


你/妳係唔係情聖抑或有異性冇人性,又抑或係要友情嘅義氣仔女嘅傻仔,玩完以下呢個 Test 就知~

下列中,你們挑的是那一種戒指?

A、高價的名貴戒指
B、小型的鑽石戒指
C、引人注目的大戒指
D、精巧細緻的可愛戒指

解釋

A、高價的名貴戒指
選名貴戒指的人,事到最後關頭,一定舍友情而取愛情。一有談戀愛的機會,就棄親友如敝履。

B、小型的鑽石戒指
選小鑽戒的人,誠實明理,本身不想傷害親友,但容易為愛情所困,易陷情網。

C、奢華引人的大戒指
選大戒指的人,是自我中心,唯我獨尊型。善妒、對親友的戀愛,毫無慶倖與祝福的雅量,卻把自己的戀愛和婚姻置於友情之上。

D、精巧細緻的可愛戒指
選精巧戒指的人,富體貼之心,處處替別人想。就是自己有了愛人,依舊珍惜友情。

15 comments:

梁巔巔 said...

我, A!

Haaaaa! 準!

係 friend 嘅, 又點會怪責呢! 女喎! Heeee~

嘿嘿 said...

我选 D, 似乎很准啊!

Anonymous said...

好準喎!Haha
cat

Ruth Tam said...

I am D, because it's the cheapest and more fun.

Anonymous said...

B 啱50%。因為係對名易陷我情網嘛!

聶秀康 said...

我自家制作X
X=sold
羅反D cash ...

梁巔巔 said...

嘿嘿 & Anonymous: 我都覺呢個 Test 幾準!

Anonymous, 你/妳係.....

Ruth 姐姐: Haaaaa! Yes yes! ^~

Ms 5耳: 咁但係都要先買咗妳先可以再賣咖嘛!

Joyce: 頂!!! 嘔呀!!!!

聶秀康 said...

ring...
初初係買D fancy款(都係得2-3隻),能力所限啊!後來當然買些大粒d,保值嘛!但一定吾會買的得個款或牌子野吾3吾4的,晒錢又吾得大體...dior,anna sui no way.
買得出去的都是買得貴的...羅反D周轉下!

梁巔巔 said...

哦! I see! :)

Mugen C said...

I picked A :D

樂遊 said...

我係B wow

梁巔巔 said...

準 ar 呵?!

嘿嘿 said...

怎么没听到有人说用可乐的拉圈呢?
现行就地取材也!方便又经济实惠!

哈哈哈~~~~~

macy said...

D

梁巔巔 said...

嘿嘿: 有招更型! 用兩個喜力啤酒樽, 互磨 () 個樽口, 然後輕撞一下, 就有兩隻碧綠戒指!

Macy: 幾準呀!