Tuesday, January 06, 2009

安安孖寶


曾說過收費電視我認為最好看的兩個節目,一是流言終結者 (MythBuster),一是荒野求生秘技 (Man vs Wild)。

忘了,Discovery 旗下的 Travel & Living 是另一我非常喜歡看的一個頻道。尤其是由當中的兩位主持的兩個節目,分別是安東尼波登 (Anthony Bourdain) 的波登不設限 (No Reservations) 和安德魯席梅 (Andrew Zimmern) 的古怪食物 (Bizarre)。

波登是一名法國菜的大廚,自己在紐約有一間著名的餐廳。他的浪子型格、瀟灑不羈的個性和時有認真內涵盡滲的「演出」,使本身吃香的旅遊飲食節目更見吸引!

席梅不單本身也是一名西菜大廚,而且身兼數職,如烹飪老師、美食著書者與食經專欄作家。他的光頭配合卡通五官和肥腯腯身形,一身散發滑稽親切魅力,令整個介紹世界各地古靈精怪食物的節目相輔相承,如魚得水!

兩者的節目雖都差不多是同類型,但波登的是透過食物,去再著重一個地方的形而上層次和它的背後故事。席梅的則是一個集旅遊、食物和玩樂於一身,直接娛樂觀眾。

有趣的是,他們兩人一剛一柔,波登剛,席梅柔。但節目的特性,卻是一陽一陰,「波登不設限」陰,「古怪食物」陽。

但凡做這類節目的,他們本身都是箇中能手,是的,要這樣,熱衷一樣東西,對它的奇經百脈熟識無比才有資格擔起大樑,做得出色。當然,眾多烹調節目裡,仍有不少毫不好看。這,就要講天生過人魅力以及修為了。空有過人魅力而欠缺修為耐力,亦只會落得霎眼嬌,甚至再令人膩到,感到不勝其煩。最佳例子,蘇絲黃是也!

8 comments:

imak said...

蘇絲黃都真係幾 mean 架, 不過她教的方法又真係 work 喎, 好抵死!

聶秀康 said...

阿蘇冇野賣啦!而加祇係重覆cable時的內容又係炒苦瓜,搵家姐,以前商台聽眾,客寸下,鬧下助手,玩下D不知所謂的遊戲.又一集.
開首那主題曲又長又吵耳煩死了...佢煮D野簡單複雜化吾識比佢嚇死,識煮就比佢笑死.
so good? no good!

梁巔巔 said...

imak: 佢係幾寸 ga! 之不過係聽眾同觀眾因為入咪上鏡驚, 先畀佢食住囉!

我試過同佢做節目, 大一大佢佢就䁱縮 ga 喇~

Ms 5耳: 起初聽佢嘅節目, 真係驚為天人咖! 但一聽耐咗, 又睇 o埋佢喺電視, 覺得佢係一間大規模嘅 "有限公司".

聶秀康 said...

absolutely...very limited...

s-pig said...

Anthony Bourdain 個節目,曾經有一集嚮香港拍架,佢介紹左煲仔飯、魚蛋粉等等既地道野食,有冇睇過呀?

梁巔巔 said...

5耳小姐: :)

s-pig: Hello! 歡迎光臨!

有呀! 仲睇咗兩次 tim 呀! 嗰集入面印象最深係嗰間食燒臘嘅一 part!

另, 全世界佢最鐘意兩間航空公司 oD飛機餐, 星航同國泰.

macy said...

梁巔巔

睇睇吓都知你想講阿蘇. 我無正式睇過佢的節目, 每次只能望住個TV 10秒就走頭, 因為好嘈, 淨係得佢把聲, 好煩. 佢份人太尖酸, 無事搵事黎講&鬧, 做電台仲有個框框框住佢, 都好啲; 出到公仔箱就好難睇, 簡直虐待, 包括觀眾同俾佢玩的現場參演者.

實在太多人對佢的評語係: 佢個節目唔好睇, 但佢教D野几實用, 跟住煮都好味道喎!

聽講每次阿SO有節目出街, 佢介紹的菜式, 當日都會好搶手, 因為個個跟住做.

唔關觀眾素質時, 係TV節目的素質劣啫. 無得揀, 啲人唯有焗睇.

梁巔巔 said...

無記成日剩係識得跟人. 渣料!