Tuesday, January 13, 2009

兒時追憶~ 日本歌曲

架仔玩啲音樂一向出色,由年少時睇啲卡通好似超時空要塞、我係山T女福星同橙路入面嘅歌曲咁,首首動聽。

到到大啲聽流行曲,譚詠麟、張國榮、梅豔芳同其他歌手經常將日本歌改編,就更加見識到架仔嘅歌曲創作係幾咁堅!而家香港嘅嗰個所謂音樂教父雷頌德嘅快歌,都係「師承」小室哲哉嘅特快節奏啟蒙咖!

而家冇乜點聽流行曲咯,香港最新嗰首我剩係識囍帖街,日本嘅已經要數到番去工籐靜香喺上世紀90年代初嘅くちびるから媚藥

再之前嘅五輪真弓、松田聖子、安全地帶The Checkers 等等佢哋 oD歌,真係好好聽,真經典。以下揀咗松田聖子喺上世紀80年代最紅時候嘅 Rock'n Rouge (搖擺口紅。即係後嚟林憶蓮改編嘅搖擺口紅原曲。),您哋一定聽過嘅!

16 comments:

聶秀康 said...

安全地帶...all time favour!

而家D歌大部份9吾搭8.

嘿嘿 said...

还有~~~
早期的森进一
近藤真彦的夕阳之歌、梦伴、大将,
乡广美Samba新娘,
谷村新司的Subaru星,
阿Lam最喜欢唱泽田研二的歌了。
德永英明的《太阳星辰》,
CHAGE&ASKA的《男と女》=让我欢喜让我忧.
哈哈~~还有八代亚纪和北岛三郎的演歌!
五轮真弓的Revival和Kokoronotomo最热门最难忘!

还有很多都一时记不起来了,呵呵!

樂遊 said...

玉置浩二....好得

工藤靜香...以前有同學幾鐘意,真是很中學回憶
我那時覺得最正係酒井法子....個樣。

梁巔巔 said...

5耳小姐: 係咯, 唔知係唔係世界性嘅呢?! 全部都新不如舊!

嘿嘿: 嘩, 你都好熟喎! 勁!

樂遊兄: 酒井法子當年真係迷倒唔少仔! 仲有中山美穗!

聶秀康 said...

齋膝由貴...喜歡她迷網的眼神
吉永小百合...永遠的美人
古手村祐子...氣質樣貌都好似我...真架!

梁巔巔 said...

妳果然成熟過我一代! 三個入面我剩係聽過齊膝由貴.

我上網睇過古手村祐子個樣, 嘩! 妳咁索咖!!!!!!!!!!

下星期得唔得閒, 我同姐姐妳行街睇戲食飯!

^~

Jan said...

比較喜歡近藤真彦...以前讀小學已經聽.

梁巔巔 said...

"嗎池"! Height ki pu kee~~~ all lei wa all call all la dei more~~~

佢當年嘅 "嗎池" 頭又真係幾好睇~

Anonymous said...

點解冇人提起
yamaguchi momoe 同
nakamori akina 嘅?

梁巔巔 said...

冇 Feel 咪冇提囉~

中森明菜把聲幾特別 ga!

嘿嘿 said...

还有几位“爷爷”靓仔,妈妈的偶像!
宝田明,尤敏的拍档;小林旭。

感性的西城秀树。

翁倩玉也以《爱的迷恋》在红白显尽风骚。

梁巔巔 said...

有西城秀樹, 又點少得澤田研二! 佢好似係第一個嚟港嘅架仔歌手.

macy said...

梁巔巔

嘩! 正!
而家啲日本歌都鬼五馬六啦.
我而家仲聽緊玉置浩二吖.
仲有菊池桃子(momoko ^^), 少女隊, 苦柿隊, 早見優, 小泉今日子.

梁巔巔 said...

睇嚟架仔架妹當年真係全盤攻陷香港呀! 勁過而家韓劇~

macy said...

梁巔巔

嘻嘻! 當年真係超崇(東)洋.
不過而家都無其他地方可以取代日本av女優 :)

梁巔巔 said...

日本人做乜都好 pro, 冇得講!

XD