Monday, January 12, 2009

巔巔正宗北方靚水餃

豬肉啄碎再攪爛,韮菜切成一小粒 (我鍾意大量嘅),加鹽加糖加生抽再整兩隻蛋撈呀撈,撈呀撈,係咁攪,掂~ 之後包。包好後,放湯 (水滾後煮8至12分鐘就掂。)、乾食 (又名紅油炒手。煮熟後唔要湯,用麻油加豉油加辣油點嚟食。) 或乾脆叮叮佢哋,都得。

再講究啲要求多啲嘅,可以加入冬菇粒同木耳碎,仲加正!

真係唔好講笑,出面啲食肆都要行埋一邊!

11 comments:

嘿嘿 said...

我锺意锅贴多的!
但水饺较健康,不油腻。
Yammy yammy yammy !

Anonymous said...

你咁有心情整水餃?

看來好像不錯似的。

梁巔巔 said...

嘿嘿: 說得對! :)

Uncle: 之前冇啖好食, 而家安頓好, 咪講究啲囉.

係好食到暈!

聶秀康 said...

巔巔多才多藝...!

我都係鐘意9菜味!

梁巔巔 said...

Heee heeee! 係咖~ 我好正!

新鮮人 said...

啄豬肉好花時間,
我試過一次就怕怕,
服咗你,
果然係天才小厨神,
不過係為食嗰隻!
哈哈~~~

梁巔巔 said...

i. 其實你可以叫個豬肉佬攪碎. 不過嗰種免治碎又唔係咁啱!

ii. 係食同煮都勁!

macy said...

梁巔巔

我又想食...

梁巔巔 said...

有機會就包 oD畀妳啦! :)

macy said...

梁巔巔

可以包啲素餃俾我嘛? 我係北京的'餃子園'食過有旦絲,菜及不知名透明物(類似粉絲), 一直念念不忘吖! 好想食.

梁巔巔 said...

Okay. 妳有食神嘞!