Sunday, December 14, 2008

蠔皇雞髀

天才小廚師又嚟~

冇新鮮雞食大家唔慣咩?!係,新鮮雞係零舍唔同,但冇法啦,鬼叫啲禽流菌咁惡!

其實,只要唔係整白切,冰鮮雞都一樣好味。當然,過時過節將隻冰鮮雞當新鮮雞咁成隻瞓喺度擺上檯就唔係咁似樣啦!大家可以諗諗用鴨代替。查實呀,鴨,仲好食過雞啦!肉地實又細嫩,冇雞咁「鞋」,又補喎!正!

講番今次要介紹嘅蠔皇雞脾。

買 oD冰鮮雞髀番嚟,用生抽、老抽同糖醃大概個零鐘。醃好,放入鑊略煎一下,然後倒咗啲油,加水,將雞脾煮熟。煮大約十至十五分鐘,再加入最重要嘅蠔茨 (一湯匙蠔油、半湯匙太白粉及一茶匙糖),攪勻即成。

蠔皇雞髀,大人細路都鍾意!大人食起上嚟,仲有一種童年回憶 tim!

今次幅相係唔係冇之前嗰若干張咁核突,正好多呢?!哈!

註:緊記一定要用手揸嚟食,千祈唔好用刀叉筷子!咁先更有味道!

16 comments:

新鮮人 said...

用水"煮"十幾分鐘,
啲肉唔會"鞋"咩?
雞肶原隻用手拿住食真係最有風味的!

PS:
係未你個MON.比較濃色呢?
我見到隻雞肶都係灰灰暗暗咁喎!

聶秀康 said...

照片都係no good 呀!好似灰水雞腿.點吾用完成品+少少色或photo shop執下佢至影呢.
din din係想殺死我呢!

Anonymous said...

今日跟住嚟整咗啦

梁巔巔 said...

新鮮兄: 其實五分鐘都 okay (水滾開始計), 但而家 oD菌咁惡, 煮耐啲好啲!

因為我較了褐色底呀.

Ms 5耳: ..... 唔識 Photo Shop.... :(

Anonymous: Who are you? :)

好唔好味吖?

Anonymous said...

mud 原來你自己都覺得之前 d 相好核突咩?! 唉! 點解你知仲放上o黎o架? :p

Anonymous said...

我係一個你唔識嘅人,不過睇完你個Blog會跟住一齊整嚟食...

因我係一個好鐘意煮嘢食的女仔,可能係我都係一個人住的關係嘛...,今日我仲煲咗湯,係紅蘿蔔粟米南北杏煲西施骨。

你可多D放食譜上來吖... = )

梁巔巔 said...

妳好! Welcome! ^^

喂, 咁整成點吖?

"紅蘿蔔粟米南北杏煲西施骨"

冬天噃, 煲 oD補啲嘛!

"你可多D放食譜上來吖... = )"

呢度 ---> http://victorvictor.blogspot.com/search/label/%E9%A3%B2%E9%A3%B2%E9%A3%9F%E9%A3%9F

仲有呢度 ---> http://conjunct.blogspot.com/2006/01/blog-post_113673646868481642.html

^~

Anonymous said...

我覺得煮得十五分鐘唔夠入味囉,可能下次當炆,用慢火煮耐D好D...

下次再試吓

梁巔巔 said...

:)

P.S. 一個人住, 記住好好 o錫住自己! ^^

梁巔巔 said...

補充: 如果想入味, 要從醃嗰部份著手.

聶秀康 said...

巔巔呀.今晚有椰子花膠煲鷓鴣啊!夠補嗎?

梁巔巔 said...

原來係妳!

聶秀康 said...

乜係我呀?匿名留言吾係我喎.我係半獨居人士.

梁巔巔 said...

:O

Sorly!

Anonymous said...

仲係好核突呀~

梁巔巔 said...

-___________-""""""