Monday, December 15, 2008

風度淺談


很多人都說香港男仕沒風度,對的,這是事實。不過,如果不懂得真的風度是啥,那不如沒有風度更好。

前兩天在街上看見如此一幕~

男的截了一輛的士,他紳士地打開車門讓穿著套裝裙的女同伴先上車。

唉,錯。

幫女仕開車門讓她們先進車廂內當然沒錯,但也得看實際狀況嘛!如果女仕們是穿著裙子,不管她們穿的是短的或是長的,打開車門後,也應先自己「捐」入去,免卻她們的不便及以防其走光。

又有一位唸書時的師兄,想他是唸外文系唸到走火入魔了!他每一次的各種禮讓,都會以羅文式的字正腔圓,配輔以右手或左手,轉幾個手圈說一句:「妳~ 先啦。」

極度作狀的風度。。。。嘔!

風度至高奉獻,是例如英國紳士們在某一室內,有一女仕一不小心放了一個響屁,他立刻義不容辭挺身而出道歉道:「呢個屁,我嘅!」

哈哈!正一阿茂~

16 comments:

imak said...

英國紳士式的風度個人覺得流於虛偽. 但香港男士式的風度...有些直頭係無風度, 也可以extreme 到去替女朋友拿住個女人袋...唉, 難怪蕭若元話倪震好叻溝女, 其實講真, 由於條curve 拉得太低, 其實唔洗好叻既姐!

新鮮人 said...

啲紳士連放屁都爭住讚,
真係寫個服字,
要唔要加句:"香唔香呀?"呢?
哈哈哈~~~~

適當的風度是要的,
但亦要看看對誰,
對於那些"洗人唔洗本"啲嬌嬌女,
我眼尾都唔望佢一眼,
費事勞氣呀!

Anonymous said...

風度e 家野沒堂可上,沒書可跟。對於一向pracitcal的港人來說,是很難培養吧。

梁巔巔 said...

imak: 不嬲都好唔鍾意英國狗, 又假又賤!

有冇睇今日生果報, 偽震 oD溝女招好攪笑!

條友我至憎佢嘅人格~

新鮮兄: 嗰啲扮晒叉燒嘅嬌嬌女 or 八婆, 我從來冇面畀嘅~ 一樣 X!

Uncle: Ummmmm.... 基本上, 我認為一個人一出世, 成個人係點已定咗七成!

聶秀康 said...

巔巔呀我係英國住過又吾覺得佢地好虛偽,反而是內儉多些,但講到溝女佢地一樣aggressive得很狼死得很,初次晚飯各自付款AA制 and than ask: your place or my room ?
避在宿舍,無懶學長不斷按我門鈴直至手軟...next time 帶了膠布,慳反手力...我係屋內...與室友笑得想死!

梁巔巔 said...

又 AA 制仲夠厚面皮問 your place or my room??!!!?!???!!!!?!? 咁仲衰過虛偽, 直頭撚頭!!!!!!

妳靚女 ar ha!

聶秀康 said...

係未請食飯就ok有下文呢?巔巔...I don't mind who pay the bill seem to be so funny and get easy with sex...cos being young may scaring me lot...

梁巔巔 said...

咁就梗係唔係! 係兩回事噃!

而家係佢哋又孤寒又縮骨但又要咩..... 咁係咪仲加好 cheap 好仆街?!

聶秀康 said...

講真D男西人又幾孤9寒ge...

Anonymous said...

西方個啲dating喺咁嘅pattern個噃!
反轉嚟約個鬼妹,dinner之後,若果唔出聲,鬼妹會問上唔上嚟飲杯咖啡,若咁就講byebye,直程喺侮辱,嬲死你一世。

Jan said...

我都想飲下咖啡~~haha~

梁巔巔 said...

Ms 5耳: 有好多女當鬼佬係寶, 其實, 唔少鬼佬仲爛過香港男人~

Space 兄: 但5耳小姐遇到嗰幾個嘅企圖好明顯唔係咁諗!

詹詹: oD鬼好賤嘅~

Anonymous said...

其實我覺得好多香港男士都有風度,有時反而好風度到令你唔好意思,或者係無expectation卦?!

梁巔巔 said...

"有時反而好風度到令你唔好意思"

唏, 咁咪即係我呢篇所講嘅, 唔識風度嘅風度囉!

macy said...

梁巔巔

所謂風度, 其實自然就得啦, 見人入LIFT按開門掣, 見到人地拿住几袋SHOPPING BAGS就幫手拎, 見到人地大肚就讓座...對方係男係女都可以伸出緩手, 先至係風度. 無分種族. 有目的嗰D唔係風度, 係求偶心切啫, 米出晒洋相咯. 都無份種族, 一樣咁難睇.

D男人女人想入門口但插晒手入袋嗰D, 唔需要對佢有風度, 等D想溝佢的仔/女去做.

我從來都很MAN, 開門關門拎野担担抬抬都係自己做, 好多時都攪到想幫我的人好尷尬.

梁巔巔 said...

妳呢啲有性格呀!