Friday, December 12, 2008

政娛合一

我哋嘅地球上,有國家及地區係政教合一咖,如伊朗、馬來西亞、土耳其同西藏,而政教合一嘅佢哋呢,通常都係仆街多嘅,窮啦,唔掂啦,撈極都撈唔起啦咁。

而我哋香港,更犀利!係政娛合一!

點解咁講呢?

大家唔覺我哋嘅政府 oD友仔狗官,同娛樂界好 Friend 嘅咩?!班友好樂意出席啲甚麼首映呀,慈善 Show 呀同頒獎典禮呢啲衣香鬢影歌舞昇平場合嘅。見到啲藝人呢,又好友善同投入咖喎!唔似平時皮笑肉不笑咁假甚至「頓」起個死人官威衰樣。而藝人對番住佢哋呢,vice versa。仲有,oD藝人犯法呢,又通常都冇事嘅!

相反,對住我哋啲普通市民呢,佢哋兩者都一齊 X 口 Y 面嘅!

佢哋兩者仲好夾咖!警方年頭有有關網上淫照互傳犯法鳩噏論同亂拉人開始一年之計,年尾以警察喺警處強姦市民埋齋。娛樂界呢,年頭有好天真好傻嘅阿嬌嘅名句「好天真好傻」,年尾就有更不知所謂唔知醜字點寫嘅已謝玉女周嘅名句「我伴侶絕對犯得起這個錯誤」(好明顯兩段聲明都係出自契弟假才子偽震之手,但已謝玉女容許咁做,仍然 Very Cheap 抵死冇得救!) 相互呼應。

政娛合一,香港先有!邊個話香港唔掂咖!

7 comments:

聶秀康 said...

政治我吾多識,在香港那有政治?從來都是利益掛師賺錢為上享樂是大前題,我們那時是work hard play hard 但現在應祇淨下play hard 了...
倪周的分手宣言真是另類,女的似怪責傳媒將事件鬧大害她不得不分手,男的因為問責而請辭,oh my god 好一個政娛合一此乃最佳示範,看後似係倪生吾要周的模樣,幾時D官呀局長呀都應向倪學習...問責,看到要從政的不單獨袁小姐也可讓倪生加入來個真正的政界娛樂化...愚昧至此應該到時就有普選了.

梁巔巔 said...

連 Play Hard 都難喇!

另, 呢單嘢, 又再睇到啲藝人嘅無恥肉酸兼核突~

嘿嘿 said...

其实这也不是先例,当年60年代的金马奖、亚洲影展等,70年代的香港娱乐兴起,还不是做得很好吗?

好一个《政娱合一》的说法!
嘿嘿!

樂遊 said...

周倪單野我覺得都係杜人之口,止蝕而已。
幾個月,就可能無事啦.葉劉都可以做議員啦
兩篇野緊係出自偽才子手筆啦

有無睇今日新聞,有無見到馬面唐講野,真係火都黎,出十次火都係咁慶!

很好呀!以後我們可以說
「你伴侶絕對叫得起呢隻雞」
「你伴侶絕對上得起佢將床」
特首可以說
「我下屬絕對犯得起呢個錯」
「我下屬絕對受得起呢個賄」
「我伴侶絕對犯得起這個錯」很好,即係話我伴侶是一個死不會改的茄輪精,佢條利係失控的,但係我又犯賤很欣賞這種技能,你吹呀。你講 / 寫得出這些精句嗎?你寫 / 講得出,又能不為自己留點情面地向全港人說嗎?才子之為才子就在這兒呀。

macy said...

梁巔巔

唔知係米而家D香港人睇住個樓市水盡鵝飛, 股市又大上大落, 新聞又黎黎去去都係雷曼苦主激死, 裁員, 清盤保護令, 睇到厭. 睇吓D無聊8卦新聞, 睇吓D高官厚顏咀臉解吓悶. 又或者係D高官見我地D無聊市民$又蝕晒, 工又無埋, 所以出黎做馬騮戲俾我地睇.

睇住曾特, 財神, 唐唐, 咩光嗰D黑面樣及俾人鬧仲笑笑口的樣, 仲有佢地D下屬咩都唔知有無做過的懞口懞面樣, 真係娛樂性過睇'豬肝補氣'啦.

政娛合一, 而家佢地係當戲咁做, 每月袋住高薪酬做戲, 當我地係傻仔粉絲咯.

Anonymous said...

我陰謀論的想,玉女是否有痛腳給才子捉在手,才可一直這樣"看得開"?

梁巔巔 said...

嘿嘿: Haaaa! ^~

樂遊兄: 唐早逝尋日喺立法會嘅現我有睇, 成隻笑口狗咁!

喺啲咁嘅政府入面做, 真係唔樣衰都會漸漸變到樣衰!

"即係話我伴侶是一個死不會改的茄輪精,佢條利係失控的,但係我又犯賤很欣賞這種技能,你吹呀。"

所以, 可以睇到偽震條友係幾咁唔尊重謝玉女呢!

Macy: 自從癲狗入咗去之後, 立法會真係好睇好多! XDDDDD

Uncle: 咁我諗又唔係喎.

唉, 自己戇居, 懵吓懵吓跟咗條仆街咁多年囉~

而家年老色衰嘞, 條契弟咪飛佢囉! 慘!