Monday, September 01, 2008

選舉論好醜~


前幾日寫過吓今屆參選立法會嘅女候選人入面,多咗靚女 (注意!強調呀吓,呢度所謂嘅靚女,係指一直冇個比較正嘅選舉同政壇嚟講。)。而家順便寫 o埋男嘅。。。。err。。。。一個俊啲都冇噃!羞家!

咁不如換個角度,睇睇有邊啲樣衰哩!嘩,大煲!咁就好多!

嗱,唔係因為本身我對民建聯冇好感嘅原因,而係民建聯班友事實上又真係差唔多個個樣衰兼無賴喎!好似曾鈺成呀、劉江華呀、黎榮浩呀、譚耀宗呀呢啲,仲有樣衰之最~ 陳鑑林,個個講 oD嘢都眼光光瀨尿 (實例:好似風信子留言話佢老爸有回跟佢哋交手,民建聯班友竟然話:「呢 oD事幫你唔到!」就算!好似佢續鬧咁講:「區內事就算幫唔到你都應該轉介,或是了解一下,一句了事算是什麼?」枉民建聯班人仲口口聲聲話同市民服務!),件件個樣個格都真係可以開個醜人館放 Q 晒入去做 Sample~

咁佢哋有冇個好樣啲嘅呢?有嘅,咪係曾做過年薪八十萬嘅「特首辦影印員」嗰個陳克勤囉!唉,女怕嫁錯郎,仔呢,怕入錯黨。睇到佢為民建聯詭辯護短,捩橫折曲兼生安白造,本來樣子外表還可以嘅佢即刻變成首席白淨小奴才。

民主黨。。。。涂謹申嘅樣。。。。可能由於佢上次單醜聞,而家先覺佢個樣原來真係幾唔掂。

突然諗到喇,靚仔,有!係田北俊!

呢條友雖則我對佢同佢個黨都係冇好感,但係佢真係樣得有儀態有風度有魅力,大少得嚟唔乞人憎!佢細佬就唔多得掂咯!畀 oD選舉論壇攪到變咗師奶!

另外,陶君行喺 Now 個選舉論壇度,全力揪插陳鑑林嗰個表現都幾型。

原來,人,樣衰唔衰,佔好重係源於你嘅內在係點、你係咪無賴同你做 o緊啲乜呢啲等等等等。特別係男人。

7 comments:

樂遊 said...

我係曾肉成就真係真陳鑑林踢出黨....選舉時節仲要撐梁展文...仲要搬出文革論?!
這是點腦的人都唔會做啦
入左局先至保到皇ga,條友真係on lung 9。

最使人起火的是劉千石,條友都唔知行緊甚麼大運,變撚晒.唔投票,唔開會其中一個理由是多了上大陸省親。
喂,呢到係廿一世紀選議員,唔係漢代選孝廉呀
保皇都有保皇的脊樑,佢連這個都好似無.....條友真係讓人失望到極點

梁巔巔 said...

陳鑑林佢喺論壇個樣真係極衰! 一副仲 X 過中共共幹嘅嘴臉! 大佬, 出得嚟選加 o埋佢係民建聯再加 o埋佢嘅德行, 預咗畀人插咖啦!

至於劉千石, 哈, 竟然都可以仲有5%支持率! 吖 X!

最不屑係佢個教會同牧師撐佢!

P.S. 話時話, 你會投邊個?

Anonymous said...

我有看cable那場,田大的表現又係幾好.
最憎劉千石,又想千多四年!哼!
我會投涂謹申或毛孟靜

Anonymous said...

我也覺得田北俊好"型",好過佢細佬好多。

梁巔巔 said...

Joyce: 投癲狗嘛~

Uncle: 哈, 係呀!

樂遊 said...

劉千石之討厭在於他那副要妓女扮處子的態度。你講到在會上投票是那麼無聊,咁又想入去玩多四年,for what?
佢自己都識講來屆立會都是建制與所謂泛民的互鬥,都會係無無聊聊,咁你又入去?
你入去又有何大計改變大局,無的話,就收皮啦。
投邊個都未想到...不出三件,馮檢基,塗緊身。其實都想投郁聞,放佢入會搞下事,但佢個partner,我無甚麼好感。

梁巔巔 said...

如果老千石當選, 我以後唔再投票~