Sunday, August 31, 2008

今日好健康!


今日,少有去咗身心健康嘅戶外活動,仲係極遠嗰隻!不過幾值得,就係放狗,同好多靚狗一齊玩同燒嘢食。

而家番到屋企沖完涼,成個人仲由內至外發熱 o緊!今晚一定好好瞓!

夏天出去玩,真係好甘,如果放 o埋狗,就更甘更攞命!我已經只係玩狗嗰個,都已經好攰。個主人一個要照顧幾隻狗,仲要係中型至大型犬嘅品種,又要陪佢哋跑又要抱佢哋推佢哋落泳池又「成」跟住仲又要「的」晒佢哋去寵物店沖涼洗白白,真係唔係易頂呀!

養寵物,尤其是狗隻,真係要諗清楚。

都係貓易養啲~

12 comments:

el el said...

你...應該多o的出外吸收一下陽光啦!
養狗其實不太辛苦,
老套講句,那種回報是無價的耶!
養人咪仲辛苦?!

梁巔巔 said...

係呀, 運動完之後, oD腦內啡令到成個人好舒服!

"老套講句,那種回報是無價的耶!
養人咪仲辛苦?!"

咁又係~

Anonymous said...

巔巔兄:
對狗毛沒有敏感嗎?
活動好健康噃多啲去囉!

Anonymous said...

嘩!咁熱燒嘢食?唔怪得你話沖完涼成個人仲由內至外發熱 o緊!
你咁潺,今日址咁盡肯定要透幾日!=P

梁巔巔 said...

Space 兄: 都手呀! 隻手臂有少少! 可能喺室外, 所以好 oD!

Joyce: 妳就潺!

Anonymous said...

香港大部份人住在幾百呎的地方,我覺得還是養小狗適合多些。

梁巔巔 said...

原來前兩篇你喺愛爾蘭度留言畀我! Wa! Uncle, I love you ar!

樂遊 said...

我見d人住幾百呎屋,但養隻人咁高的金毛尋回犬....好服佢地

anyway,我最唔鐘意的動物..第一是細路,第二係狗
要我放狗,真係no way

梁巔巔 said...

:(

不過呢, 好似我講, 都係貓正 oD. ^~

macy said...

梁巔巔

難得咁健康, 放狗好好玩喎. 你得閒都去多d. 放狗放埋自己啦. ^^

macy said...

梁巔巔

我其實好鍾意狗, 係街見到我都一定會'聊'佢地架, 我仲會對住佢地笑架.
可惜我好怕煩, 玩狗就好, 養就唔諗住咯.

梁巔巔 said...

玩人哋 oD狗, 唔駛自己養又真係好盞!