Wednesday, September 03, 2008

一飲一食好介紹

好似都好耐冇介紹過好嘢,對上嗰次記得係介紹卡樂 B 罐頭薯條。

今次要介紹嘅呢兩樣嘢,好嘢嘞!一飲係飲料雜誌嘅陳香普洱;一食係長城牌鹹牛肉。

飲料雜誌陳香普洱,除咗好飲又解渴,雪凍之後仲有解宿醉乾涸之苦功效。此外呢,勁呀,有一晚食到好滯,於是飲咗半樽,哈哈,竟然喺冇耐後就冇事咯喎!

呢隻牌子仲有鐵觀音,但就唔及佢嘅普洱精彩喇。

食嘅呢,係長城牌鹹牛肉。呢隻鹹牛肉大家實識啦!想特別一提係,最近發覺,開咗之後唔煮熱,就咁食或者搽落白麵包度食,呵呵呵,嗰種味道好鬼似鵝肝咖唧!!!!!大家 Feel 下,堅咖!

十零蚊一大罐「鵝肝」,正!

16 comments:

imak said...

陳香普洱在一般超市有售嗎? 好似唔覺眼喎...

梁巔巔 said...

A~ 應該唔係間間有. 我都係喺某 oD惠康見有得賣.

見到記住整番枝試下 la! 真係好嘢嚟嘅!

Anonymous said...

巔小哥
飲過數以十年計陳年普洱茶餅泡出的茶未 ? (唔好反應過敏, 唔係嘲諷你, 我都未飲過 )
唔知呢隻陳香普洱係未舊普洱茶葉泡製?茶樓o的行貨普洱就好惡頂, 我從來唔飲.

梁巔巔 said...

Hihi! 哎唷, 自從上次, 我知你唔係踢館 oD寸寸貢仆街, 放心. ^^

呢隻飲料雜誌陳香普洱, 冇茶樓普洱嗰隻惡頂味. 好好飲! 記得見到買嚟試下咯喎!

Anonymous said...

ka.ka........
So bitter ma?

梁巔巔 said...

呢隻苦, 甘得嚟好飲呀!

梁巔巔 said...

Hi, Joey Mei, 我同妳本身認識的嗎? :)

Anonymous said...

巔巔兄:
借問聲『陳香普洱』是化學合成的普洱茶,
還是 original的呢?
這與坊間的橙汁一樣,有 artificial 的和真正 orange juice 之分。
網上查不到呀,大哥!先謝過了。

梁巔巔 said...

請睇呢度~

http://blog.drinkazine.com/

Yeah!

Anonymous said...

都冇講啫!
anyway 30橋!

梁巔巔 said...

照樽讀: 無糖, 無防腐劑, 100%天然~

Anonymous said...

巔巔兄:
唔佳哂!
50 橋!

Anonymous said...

我都很多時食茄牛治,但又唔覺似鵝肝喎。

梁巔巔 said...

Space 兄: :)

Uncle: A~ 要唔好煮熱, 同 o理唔好夾 o埋其他嘢, 咁味道先似嘅.

Anonymous said...

下?乜d鹹牛肉係生的嗎?

梁巔巔 said...

唔係吖, 本身熟咖嘛.

我意思係有啲人會煮番熱嚟食.