Wednesday, August 06, 2008

記兩嘢


(一)

Blog 右手邊嘅簡單問卷結果,法文果然大熱,由頭帶到尾。「飯 Say」魅力當真非同小可!Viva Francais!

意外嘅係西班牙文竟然只以一票之差排第二位,仲多人過日文!唔通因為西班牙啱啱攞咗歐洲國家盃?!不過,西班牙文又真係好好聽咖,個人覺得仲好聽過法文。曾經有個多明尼加嘅女朋友,佢唸過幾首西班牙情愛詩篇畀我聽,噢,正到暈!

記得其中一首個名叫「阿 ki te ae 磨」,冧到痹!

(二)

公務員,特別係大嘢嗰啲,好似最近「當紅箭豬」文叔呢類,在位嗰陣同退休之後 oD薪酬福利都好到冇得頂,在位嗰陣有幾正都費時講嘞,例如退休之後,每個月仲有六萬幾蚊糧出喎!!!!嘿,咁佢都仲要偷雞,有咁快得咁快「鼠」去新記繼續 wea 銀,大家話呢啲友仔 X 唔 X?!

另外,咁樣,試問我哋點會對啲高官嘅公正度放心得到?!個個都諗住退休後泊富豪碼頭,咁,在位嗰時又點會唔討 oD大粒佬歡心?!有時十八才子陶傑講嘅嘢係到咖,大家都係管香港,中國人同英國狗佬嘅分別一眼睇晒~

有一個朋友,佢喺警隊做到兩粒半,仲要係最後嗰批攞到最正福利嗰批幫辦噃,有一晚大家 Happy Hour 佢同我呻話:「唉,X,每個月要交成幾千蚊租!好慘!」我即場 X 鳩佢:「你每個月成五萬幾六萬,而且你只係交嗰幾千蚊就有千幾呎住 (宿舍),你咁樣講嘢真係好撚仆街囉!」

成日覺得香港呢 oD咁嘅公務員,生在福中不知福,貪得無厭,唔知足。

One Two Three Four~ 所謂人心不足就蛇吞象,做咗神仙都未必滿足,只怕天梯依然未搭起,牛頭馬面就來將你捉;落到地獄就想做閻王,做咗閻王你又怕孤獨,問君何所欲。。。。喃嘸喃嘸阿彌陀~~~~~

7 comments:

macy said...

梁巔巔

唔怪得而家長鐘意帶小朋友去學的外語, 分別係法語, 西班牙語, 日語, 英語與及普通話.

el el said...

西班牙文,我有份投一票呀,呵呵呵~~~
當年去西班牙,
只識一句:sangria!!!
由下晏兩點幾開始飲,
爽到呢...
有生之年一定再去一次!

macy said...

el el

"sangria!!!"

正正正.

梁巔巔 said...

Macy: 我而家先知!

el el: 夠頹夠墮落呀嗰度!

el el said...

macy macy,

sangria真係正到呢~~~
以前自己得閒都會整番一"手查"自娛下,
依家小o左呢股閒情咯...

巔巔,
o個度真係幾頹o架喎,
所以o岩晒我呢種頹廢o既人!
不過,去度假梗係愈頹愈好啦,
唔通仲要晨早起身去觀光乎?
豈非慘過返工?!
晚睡晚起一起身就歎sangria加tapas,
不知幾糜爛,呵呵呵~~~

Anonymous said...

dd,你有冇非洲女友ga?:P

公務員只有咁樣條氣先順呀.如果唔係呀,捱咁多年先去到出十幾皮一個月,而d咩副局長乜助理一開始就有呢個數,佢哋唔喺退休可以繼續搵,點掂?!

梁巔巔 said...

el el: 咁又係~

Joyce: 我成日都話, 除咗黑人紅蕃愛斯基摩人之外, ..... heee heee~

總之啲公務員就~ 唉, 咩啦!