Thursday, August 07, 2008

解宿醉妙品


所有中式濃湯和一些比較清的如莞茜茶瓜魚片湯、冬瓜火鴨湯 (這兩天煲了);牛雜的汁;韓國的解腸湯 (汁);鹹豆汁以及甚至保衛爾牛肉汁,以上全部都是快樂地喝了很多酒或喝醉後,將第二天痛苦難耐的宿醉幹掉趕走的妙品。

但除了保衛爾牛肉汁方便沖調之外,其他的平時難以常常都準備好一鍋,隨時奉命效勞。幸好,濃如墨汁的普洱茶,解酒去宿醉的功效也不錯。平日沏定一大壺,涼了也行,喝酒,宿醉?淡定。

最近,有幾天沒喝,已慣了酒精的身體自自然然急需醣份,以往我會吃大量朱古力,但我那時忽然想吃雪糕,於是買了一桶,不消一刻吃剩三分一。

翌日晚上,忘了那桶三分一雪糕。又在喝,喝了頗多,大概十多罐啤酒吧。第二天醒來後,宿醉在發作,沒胃口又頭痛,又沒湯水,習慣性下意識打開雪櫃,見到的其他食物都視若無睹,看到的啤酒更想反胃 (在那刻而已),本能卻驅使我拿出那三分一桶雪糕,飢渴地狼吞虎嚥,哈,竟然讓我發現,原來雪糕能解宿醉,還可將酒氣去掉,效果絕佳!

而且,這早餐,營養豐富呢!一舉兩得!

10 comments:

el el said...

十幾罐?!咁堅?
我飲大約十罐就醉了耶!
可惜我不嗜甜,
否則試試你呢個所謂雪糕解宿醉法,
睇吓有無我個可樂解宿醉法咁耍家!

Anonymous said...

你咁樣會否好快變成一個大肥佬呢?

樂遊 said...

beer 加雪糕,肥爆!
我試過中學時候去宿營,一班傻仔扮大人,買了大量beer,聲言3日兩夜只飲此物不飲其他,
3 日後,莫說beer,見到汽水罐都驚

el el said...

"咁樣會否好快變成一個大肥佬呢?"

巔巔唔係已經係一個肥佬喇咩?!
嘩哈哈哈~~~
由肥佬變大肥佬,
個marginal increase唔係好覺o者...

Anonymous said...

No way, the Brazilian guy (my ex-colleague) told me only water can cure hangover!!!

I usually drink Pocari!!

梁巔巔 said...

el el: 我都唔嗜甜嘅呢, 但到到解酒嗰陣, 又好 likey 喎!

Uncle, el el & 樂遊兄: 肥, 小肥, 但仍靚仔~

樂遊兄: 宿營, 咁咪正咯! 少年無悔呀!

Mich: 巴西男友吖嘛! 幾時溝個愛斯基摩人呀~ XDDDDD

imak said...

宿醉之寶 -- 礦力! 它能快速保充水份+糖份, 另電解質可治因宿醉引起之頭痛!

梁巔巔 said...

呀! 係呀!

仲有益力多都係!

咦, imak, 妳都係好杯中物嘅人噃!

macy said...

梁巔巔

酒, 小喝宜情, 多喝傷身.
保重吖!

我好耐無試過宿醉(什至醉), 因為失去喝酒意義, 又影響日常生活.

梁巔巔 said...

我會盡量喇! thx! :)

年紀大, 醉後第二朝真係好耐先可以復元!

:(