Thursday, July 17, 2008

Report


缺乏運動的三十歲後狀況,如下~

1. 易扯蝦 (喘氣)。

2. 易攰 (累)。

3. 酒量變差。

4. 抵抗力變弱,易病。

5. 易有肚腩兼且不易減去。

6. 易飽快餓。

7. 夜晚失眠,白晝想 Sleep。

8. 開始可以隨時隨地瞓到。(犀利過拿破崙!)

9. 男人味更濃更重。

10. 更瀟灑。

11. 更靚仔。

。。。。

9至11開始黐線~

12. 呀!間歇失控!

以上1至8我都不擔心不害怕。我得天獨厚,只需操一操,狀態不難回復。

最杰 (大鑊),死穴係,右額有少少少少少少少少少禿!

唉~ X~ 大撚鑊!

。。。。唔關冇做運動事咖???!!?!!?!?

13 comments:

Anonymous said...

- dd,我都話駛唔駛我哋送個平安鐘比你咯!

- 禿頭冇得醫架!

梁巔巔 said...

我唔係禿頭呀!!!!! 頂! 係右額有少少少少少禿 ja!!!!!!!!!!!!!!!!! 注意! 係少少少少少少少禿!!!!!!!!!!

el el said...

第三點完全同意,
最慘係酒量變淺之餘,
飲完酒第二日要到夜晚至回到魂!

Anonymous said...

唔緊要啦。禿頭都可以有靚仔。

梁巔巔 said...

el el: !!!!! 哈哈! 妳都好杯中物! Yeah! 女中豪傑 ar ha! 我最欣賞會飲番兩杯嘅女人 ga 嘞! ^^

係呀! 以前由 Happy Hour 隊到凌晨, 第二朝一早起身番工都冇問題! 而家, ...... 死 X 梗!

-______-

Uncle: 都話唔係禿頭咯! 係有少少少少禿 ja!

話時話, 我真係幾咩 ga! 俊囉!

el el said...

咁容易就女中豪傑???
咁我都識好多女中豪傑喎...

梁巔巔 said...

哎唷~~~~~~ el el 呀 el el~~~~ 加上睇 o埋妳嘅文筆, 係喎~

我想像到妳 "錬" 酒嗰陣有幾英! 哈!

el el said...

我o既文章一o的都唔豪邁耶!
不過,雖稱不上女中豪傑,
都肯定唔係溫文爾雅之士.

梁巔巔 said...

"都肯定唔係溫文爾雅之士."

當今香港, 咁已夠! ^~

正!

樂遊 said...

我以前有同事大學畢業不久就開始髮線上移,我又見過大學生已是施丹頭,你現在才開波,已算唔錯了。禿頭事少,聽聞脫髮與臂有關,子曰「好腰好腎好男人」腎wow,劍氣猶關……你明ga la。

梁巔巔 said...

好似話男人禿髮同性慾有關...... 唔怪之得我越嚟越..... heee heee~

^~ 呀哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~~

Hyacinthus said...

梁巔巔,你禿頭呀?
十個禿頭九個富,
希望你是其中之一!
下次聚會要請客吃飯 =)

梁巔巔 said...

....... :(

更正!!!!!!!!!!!!!!!! 係右上角少少少少禿 ja!!!!!!!!!!