Thursday, July 17, 2008

老頑童


秦煌,唔識佢。但得知佢冇事,感覺好好!因為,唔會又少多個會演同 o埋令人有回憶的演員。

18 comments:

el el said...

老頑童...佢真係唯肖唯妙,
其實o個個時代o既東邪西毒南帝北丐,
全部都非常稱職,入木三分,
尤其是曾江演黃藥師,簡直十萬個正!!!

el el said...

你敬我,我又敬番你,hee~~

http://www.youtube.com/watch?v=9P1k2_c2y6I&feature=related

梁巔巔 said...

!!!!! 那年代嘅每個角色, 全部上晒身, 演得得稱非常!

Wow! 我都好鐘意曾江演嘅東邪. 尤其係佢同翁美玲嘅父女對手戲, 我睇完又睇~

el el, 大家果然同代 ar ha!

:)

梁巔巔 said...

^~

Merci!

但都係鄭嘅版本正啲~

el el said...

我都係睇vcd先知有套咁o既射鵰o架咋
唔係同你一個年代o架
ccccccccccccc

梁巔巔 said...

喂, el el, 我有睇妳簡介個噃~

妳, 過三+ ga la 嘛......

嗱, 咪炳......

;)

Anonymous said...

老頑童!我中意呀!嗰陣時我睇射雕都最中意睇佢!
係啦,都好彩佢沒事!衣家香港會演既藝人越來越小啦!

el el said...

頂,咁都俾你發現到.....
都怪自己太過坦盪盪,哈哈哈~~~

梁巔巔 said...

Joyce: 而家同以前啲真係差得遠呀! 所以, 我哋先懷念以前. :)

el el : Heeee heeee~ 冇所謂啦! 我欣賞喎. ^^

樂遊 said...

聽見佢出事,我真係寒一寒,腦中浮係三個字「又一件?!」
秦煌之可貴,同余慕蓮一樣,都是很有特色的演員。永遠不會是主角,但永遠比主角搶眼。一代有一代的小生,但這類演員就可遇不可求,特別是以毛記對待甘草老戲骨的態度,特別是以毛記現在只懂生產千人一面的哥仔姐仔。
果套射deal真係屌,劉丹、秦煌、翁美玲、曾江,直情係Dream Team啦。

Anonymous said...

而家同以前啲真係差得遠呀! 所以, 我哋先懷念以前.

disagree!!! things change, nothing to do with turning better or worse

And "而家同以前啲真係差得遠" is damn boring, come on! there's also something fucking awesome in the new generation.

But don't get me wrong, I like 老頑童 too, it's just lovely!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 聽講話無記班友, 所謂演員 (一眾仔同女) 原來係唔念對白 ga 喎! ...... 加 o埋班幕後嘅無能腐敗, 哈, 真係搵觀眾笨~ 應該拎去打籐!

Mich: 妳都黐線~

唔係話以前嘅就一好. 事實係, 而家越嚟越唔似樣!

好就係好, 衰就係衰~

Anonymous said...

stubborn!

梁巔巔 said...

挑~ "嬾" 前衛扮叉燒~

吔蕉 la~

Anonymous said...

kong guy - a good example, yeah!

梁巔巔 said...

又一至 cheap 港女人版~

Anonymous said...

喂,你在那處找到那些短片?(在chat 那些)

梁巔巔 said...

嘩, 喺好多度! 但唔記得咯! 我記得去 google, 然後打 "smiles gif", "表情符號 gif", "chatbox 表情", etc.

另, QQ 網有好多咖~