Wednesday, July 16, 2008


掌相入面,其中有一條線是千中無一,極為罕見的死亡感情線。此線的情形是感情線上端部直指甚至插入中指根部。

這幾天我不期然看看自己的手掌。。。。變了。

死亡感情線,我有。

曰:「感情生活已經絕望,亦不會再付出感情,喜歡過孤獨的生活。」

唏噓呀~ X!

哈,挑~ 女照溝,愛照談,拖照拍,婚,嗯嗯嗯,若小弟有幸仍能承日後有某女之寵幸,必結!^~

20 comments:

Anonymous said...

你是認真的,還是胡說的呢?

(i mean 那條死亡感情線)

xiao zhu said...

係囉,啲掌紋係會不斷變架,所以唔駛驚喎,會繼續變架。(不過唔擔保變成點固喎。=P)

梁巔巔 said...

Uncle: 我是說真的! 堅!

小豬哥: ^^

Anonymous said...

left or right hand? i got one too. i don't give a shit to that!

Jan said...

個個人都有架啦.如果條線真係直伸到去中指的話...咁就真係 =.=山

梁巔巔 said...

Mich: 右手.

唔駛咁激. 其實, 相學術數都係統計學嚟~

詹詹: 係呀, 感情線係人都有 ga~

"如果條線真係直伸到去中指的話...咁就真係 =.=山"

好坎坷咖!

ChecheBee said...

luckily i dun hv : P

macy said...

梁巔巔

昨天我仲騎騎笑, 我無, 點知睇真D隻右手...原來死亡感情線, 我都有!

梁巔巔 said...

Bee 小妹: 哼!

Macy: 大鑊喇妳! 有冇睇清楚呀?!

The Inner Space said...

喺唔喺 男左女右呀!
我兩隻手都有噃!

梁巔巔 said...

唏, 男左女右之說神棍嗡 ga 咋! 咪信呀!

兩隻手都有?! 喂, 睇真啲! 如果真係, 唔怪之得你未拍過拖!

死亡感情線至高境界~ 未曾愛過已無情~

The Inner Space said...

睇真喇!
兩隻手都有,而且好深,好明顯!
嗚嗚嗚!

『兩隻手都有?! 喂, 睇真啲! 如果真係, 唔怪之得你未拍過拖!

死亡感情線至高境界~ 未曾愛過已無情~』

鑄定一生一世無拖拍,
我連手仔都未拖過架,
原來喺個天一早安排,
我今生今世定做寡佬!

梁巔巔 said...

喃嘸喃嘸阿彌陀~~~~~~

Anonymous said...

如果喺中指同食指中間算唔算?

梁巔巔 said...

唔算!

梁巔巔 said...

妖~~~~~

乜個個都話有吖??!!!!?!?!?!???!?!

整 cheap 晒呀頂~

macy said...

space

兩隻手都有?!
勁喎.
無感情啫, 唔代表無女伴架, 2件事黎架喎!!

---
梁巔巔

物以類聚! 我信.

The Inner Space said...

乜都冇呀!
真喺如 巔巔兄所言:
『死亡感情線至高境界!』

Anonymous said...

我嗰條既方向都好似走向中指牙!

梁巔巔 said...

Macy: 我更信喇而家!

Space 兄: Hummmmm~

.: -_______-