Thursday, July 31, 2008

既逝不必留


以往不是朝夕相對,不覺那麼明顯與及感覺強烈。在我住的地方前面的維多利亞港,已是一條渠的形態。不久,待現在正進行的填海工程竣工後,維多利亞渠正式誕生。

港島與九龍的 Skyline 已被徹底永久嚴重損傷。

有懷念價值似有自己生命性格的大小街道 (喜帖街和雀仔街等) 和地點 (中環天星及將會拆卸的尖沙咀天星等) 已被「去蕪存菁」。

還剩下的如春秧街、鵝頸橋、榕樹頭和利源東街等鳳毛麟角,彷如候斬的死囚。

生就是生,死就是死,存在就是存在,消失就是消失,在位的人將「他」們弄死 (拆卸) 後還說甚麼保留,此等虛情假意,虛假虛偽的借屍還魂,不作 (法) 也罷。死後還要分屍,再隨便找個地方安置,肉身已去靈魂元神不在,此乃暴屍獻世!既是如此,何不就讓「他們」去得轟烈點吧!

有人會極其正面或早已看化似的認為社會不斷要進步,在所難免。是的,一切都敵不過歲月。不過,我們只少可盡力去保留一些屬於這個地方,屬於您我,擁有大家情感的東西?!

後話一點:
「有人會極其正面或早已看化似的認為社會不斷要進步,在所難免。」

想問這些人有沒有藏著一些有紀念價值,值得回憶的東西?一定有吧!那你為何不摧毀它們?!

12 comments:

el el said...

現實啲講,
好多嘢都講replacement cost.
個人珍藏值得紀念o既嘢,無去丟棄,
係因為覺得替代成本好高,
但若要我放棄呢啲已過去o既,
換取更值得我追求o既,
我可能會拋開一切!

而你所講o既,
一o的老香港o既街道,建築,
放棄之後換取o既係土地價值.

掉番轉頭去睇,
o係佢o地仲健在o既時候,
大家點解唔去珍惜?

對身邊的人,感情都係一樣,
當初點解唔去努力"維修",
而係失去咗嘞,至去緬懷,紀念,追悔?

macy said...

梁巔巔

當見到古物被拆卸, 換上新物時, 的確很傷感. 要保留個人記憶, 舊情也不容易, 更何況是一座古廟, 建築物或者一個海港. 足見個人力有多渺小.

桃花依舊, 人面全非.
看來連桃花也"全非".

同意el el珍惜現在還倖存的東西, 如果大眾都關懷珍惜古物, 它們就不致被荒廢, 被遺棄, 被拆掉.

Anonymous said...

還有維港兩岸太多燈光太璀璨
九龍的九個山頭畀海旁的高樓遮哂九龍斷了
半山區的豪宅擋住有山頂往下望的維港

以上都不是E+至講的,我以前都有寫過。

維港與維港兩岸的變遷

維港今昔


東方之珠

Anonymous said...

巔巔兄:以上是我 post 的!

太過快手添!

我唔喺放馬後炮,
以前喺咁講,
E+都喺咁講!

Anonymous said...

最弊係反對都沒用,照拆!

Anonymous said...

最慘是拆完之後
起返果啲高樓大廈
遮擋哂
破壞哂
沒殺哂
啲景觀 同原汁原味!

梁巔巔 said...

el el & Macy: 但而家係, 即使我哋去珍惜同保衛, 班友一樣咁去做去破壞呀! 睇睇灣仔, 睇睇維港, 睇睇尖沙咀天星, 睇睇九龍半島! 經過之前嘅教訓, 我哋已經識去珍惜, 反對, 但咁又點?!

Space 兄: 我有睇並喺嗰時留咗言.

最好笑係班仆街成日以交通作理由, 但填完海後, 又喺嗰度起大 Mall 起大樓, 即係又塞過! DKLM!

Joyce: 咁咪係咯! 正仆街狗官!

Anonymous said...

巔巔兄:

『我有睇並喺嗰時留咗言. 』
睇返你的留言,可知兄臺觀點,前後一致,
堅定不移,沒有前言不對後語,真君子也!

梁巔巔 said...

:)

Jan said...

前幾天我叫著老媽從她的保險箱中拿出一些古物給我點算整理.發現一隻自己剛出生時所戴過的玉鐲,拿上手後的感覺及心情..我相信我的父母也曾有過.

另外又見到一些百多年的錢幣紙幣等,最特別的是一個英女皇登基紀念幣.

梁巔巔 said...

"發現一隻自己剛出生時所戴過的玉鐲,拿上手後的感覺及心情..我相信我的父母也曾有過."

隔世時空相同感覺, 好觸動人心!

macy said...

咁啱, 我早牌都同阿ma一齊去保險箱, 先至發現好耐無見過的出世紙, 仲有阿爸阿ma的結婚証書.