Wednesday, July 30, 2008

唔飲唔掂!

一向唔鐘意飲清湯嘅我,呢個星期都終於忍唔住要煲冬瓜湯水嚟飲。到到今日,已經係第三煲。

中國湯水真係有佢獨到地方嘅!咩時節要飲咩一年四季都有清君身潤君心 o錫到您冧嘅好湯!好似而家呢啲天氣,飲有以下材料嘅冬瓜水湯,真係成個人清啲醒神啲,一日嘅熱氣「漉」氣都 bye bye~

材料有:冬瓜四分一個、荷葉、蓮蓬、赤小豆 (我鐘意大量)、扁豆、生熟薏仁 (同樣要多啲)。市面更有一包包賣嘅,裡面仲有多幾樣材料例如川太片、燈芯花同澤瀉。

如果想有味 oD同清潤中不忘補一補,可以加半隻或者一隻雞殼。味道更佳!

將全部材料放晒入個煲度,加水至浸過所有材料,用文火煲兩個半鐘至三個鐘,飲得。最近嘅天氣,唔飲唔掂!

各位,飲多啲湯水啦 (但唔係出面用味精煲嗰 oD喎)!要 o錫自己嘛~

9 comments:

Haricot 微豆 said...

It sounds like a good idea to hydrate in such hot weather. I agree: No MSG which could cause food allergy for some people.

xiao zhu said...

嘩,咁多湯渣嘅!

Anonymous said...

巔巔兄:
你家中廚房是開放式,
煲湯時除了開抽氣扇,
若留在家中都幾喺嘢,
唔睇著個火又好危險,
要開衡個冷氣來煲湯?

樂遊 said...

嚴格來說,我估這是廣東特色.....南方暑濕,所以較多去濕湯。
據說,北方是不怎樣煲湯的,大多是滾湯

然而,我最怕甚麼赤小豆的去濕湯....><

這幾天不單是熱...而是覺得呼吸困難

Anonymous said...

同治堂有現成湯水賣,不用自己煲了。

梁巔巔 said...

微豆兄: 係呀! 好似我對味精冇敏感, 但有一次喺台北夜市度, 都食到差 oD死掉! 因為佢哋全部都將 oD味精大杓大杓咁落!

小豬哥: 唏, 料多咪正咯!

Space 兄: 冇錯! 一定要開行部冷氣, 如果唔係唔掂!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 係喎! 講變化多端又真係南方嘅湯喎!

唔係哩, 試吓我今次呢煲啦, 包你話正!

Uncle: 自己煲料多湯又多呀!

Anonymous said...

冇錯! 一定要開衡部冷氣, 如果唔係唔掂!

嘩!除咗啲湯料錢,電費都貴啲,一煲湯貴過同治堂好多, 巔巔兄業主要包電費。

梁巔巔 said...

電費真係幾甘!

不過九月份開始好 oD! 每月有HK$300幫輕一下~