Friday, August 01, 2008

高潮快慰之浴袍


天氣勁熱,所以前兩 day 去咗宜家買多張薄被,咦,點知見到我一直鐘情嘅浴袍大減價噃,於是,即刻買番件!

本來想整件鮮紅色,但冇大碼,須知道,浴袍一定要大大件咁先正咖嘛!所以退而求其次,買咗件鮮橙色嘅!

沖完涼,尤其是熱水涼,唔著衫唔著褲剩係著住件浴袍包住全身,加 o埋冷氣,噢~~~ 噢~~~~ 噢~~~~ 好幸福好溫暖好舒服!簡直每個細胞都喺高潮之中,每條神經都喺快慰入面!

啊~~~~~~~

15 comments:

Anonymous said...

好幸福!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

梁巔巔 said...

嗰種感覺真係好好!

macy said...

梁巔巔

同意同意.

我都好想買番件浴袍吖, 尤其係沖完澡, 做磨沙, 做MASK, 浸腳時, 如果著浴袍, 可以唔洗用毛巾抺身, 又唔會凍親, 更唔怕整濕D衫. 好用! 但係IKEA嗰件我認太重.

Anonymous said...

浴袍毛巾質地的沖完涼不用先用大浴巾抹乾才
走出浴室印印對腳撇上毛巾浴袍就可走出來了
我認我孤寒我貪心我公幹住酒店一定必定不會
忘記攞走酒店供應的較新凈的毛巾浴袍依家仲
有四件儲在家其中兩件較新的包裹好未用過哩

樂遊 said...

「唔著衫唔著褲剩係著住件浴袍包住全身」

我想以前起鐵金剛d床上戲

梁巔巔 said...

Macy: 係呀! 好鬼重! 冇酒店嗰 oD咁輕! 而且都幾多毛毛碎.....

Space 兄: 酒店嗰啲梗正! 但酒店嗰 oD會問你攞番錢 ga 喎.

樂遊兄: Heee heee.... 我都想~

Anonymous said...

我都買咗件,但好似你甘講,好多碎!每次穿完成地都係!

梁巔巔 said...

所以都係攞酒店嗰啲好 oD! ^~

Anonymous said...

件野有點娘喎。

梁巔巔 said...

A~ 最正就喺度~ 著起就英! ^~

Anonymous said...

Space:

攞走酒店供應的較新凈的毛巾浴袍?
they'll defo charge u!! as far as i remembered, it could cost you $500+. Never do that!

Anonymous said...

no lah! 毛巾浴袍免費的!
如果你攞房間僅有一件浴袍,好易畀 housekeeping 發覺,但如果你多攞一件,佢地就會 lost the count,而且我地每次唔喺住一晚兩晚,起碼12晚到最多26晚,大客嚟架,咁多晚之後,佢地都唔會出聲話要收錢。

el el said...

喂你著起件橙色浴袍,
就和你的”肖像”一模一樣!
好癲啊巔巔,
哈哈~~~

Jan said...

我諗起你......有o的想嘔..

梁巔巔 said...

el el: 直頭正啦!

詹詹: 靚到你想嘔哩, 呀哈哈哈哈~