Wednesday, July 23, 2008

大暑一記


好熱!好熱!好鬼熱!!!!地球大鑊!我哋「杰」喇!

夏天,本來都幾正嘅~

喺呢 oD咁熱咁攞命嘅天氣之下,本來仲有一樣嘢好安慰,就係眼睛可以食雪糕。望見著得性感,充份展現出佢嘅腰短腳長對比啱啱好,吹彈欲破配合香汗淋漓嘅暑天肌膚,豐滿嘅玉峰只有一丁點薄布如薄霞遮掩嘅辣妹美眉尤物,yuk yuk yuk!男嘅,一身憤脹結實肌肉,我係男人見到都想篤吓!

不過,hummmmm,大家有冇發現,養眼舒服嘅,越嚟越少,礙眼厭惡嘅,越嚟越多!一到夏天 (熱天),有好多嘢會出現。

咩嘢?

呢啲嘢,好咩嘅!(呢個咩字真係好好用!Heeeee~)

呢期,嘩!香港有好多日式料理同燒臘檔出現!通街都係豬扒烏冬 (女) 同肥肉「吞吞」「漏漏 bou bou」或者得棚骨嘅人肉燒味 (仔)!

大姐大佬,對腳粗到喺 City Super 嘅風乾火腿咁,又或者瘦到好似手臂一樣,咪著短裙仔短褲仔啦!仲要「迷你」喎!X~ 有啲仲唔剃毛 tim!COW!!!!!有啲仲唔剃腋下嗰啲。。。。我真係, X~

仔呢,冇肌肉,一係肥膏橫生一係瘦骨如柴,獻醜不如藏拙,咪著背心啦,唉!

仲有,仲加慘不忍睹係日式同中式嘅佢哋有 oD仲皮膚奇差兼異味發自佢哋嘅身四溢體貼您~ 畀您聞到~ 噢~~~~~~ 冇得頂!

夏天,多 X 謝!

13 comments:

樂遊 said...

唉....我公司就最多豬排,不論男女
我覺得蔡生可以上來介紹,
蔡生「咁正宗ge豬排現在已經好少啦....你睇,佢地可以溜出豬油ga,係香港已經唔見啦。」
amanda s「ng....呵錐pa甘油利ga la」
蔡生「唔緊要啦,個買相係差d,但真係好肥美呵」
蘇玉華「蔡生呀,你帶我地黎呢到真係好特別,d豬排....望下我就會飽晒wow」
蔡生「呢個就係呢間店最特別ge地方啦,咁多年都無變,所以話一間店,有一樣野係做得好就得啦」「現在就請這兒的老細,我多年的朋友啦,呀xx.....你睇佢都係豬排呀,幾敬業樂業呀」

el el said...

你應該以欣賞古董o既角度,
當佢地係楊玉環囉,
四大美人o黎o架!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!! 笑到我呀!!!! 你真係慘咯~~~~~~ 哈哈哈哈!!!

好精彩!

點解唔請番 oD正嘅呢?

el el: 好難做到 ga 噃! XDDDD

Anonymous said...

而家D女仔又係幾慘,想買條唔係低腰、唔駛露腰露股溝的褲都好難。

Anonymous said...

好彩我係靚女。:P
dd,你弟日唔好比我見到你肉吞吞喺街度走呀下!

梁巔巔 said...

煥松兄: 點會?! 係喺澳洲 ja 啩!?

Joyce: 哈, 定, 我喺外面都唔著背心嘅! 妳知 la, 37.5寸胸肌喎, 費事惹人妒忌 la! 呵呵呵!

Anonymous said...

小心啊! 香港那歧視法通過後,你這文便有問題了。

梁巔巔 said...

所以我真係覺得香港越嚟越不知所謂, 越嚟越 no fun!

呢 oD咁嘅惡法, 班友為咗追上潮流, 死都要咁做, DKLM!

el el said...

從來無研究過男人o既上圍,
37.5吋係好勁o架?
咁腰圍係咪45吋先?
肥頭耷耳至可愛喎!

梁巔巔 said...

唏! 梗勁梗犀利啦! 好勁咖! 仲要曉震波喎!

我唔駛45吋腰都極奇可愛啦!

Anonymous said...

豬扒 烏冬 前者我知,但後者 是指咩呢?

又想問問

點解『種族歧視法』同呢篇文有關呢?唔喺凈喺有關種族嘅咩? 同高矮肥瘦美醜聰明愚蠢都包埋架?喺唔喺應歸入『平機法』呀?定喺兩者有重疊?

回歸後好多呢啲X法Y法,嘛乜煩!

梁巔巔 said...

指嘅係 oD肉酸仔嘛~ 肉淋淋, 肥吞吞.....

話明惡法, 敏感少少都有事~

Anonymous said...

謝謝 巔巔兄 解釋!