Tuesday, July 22, 2008

巔巔寓言

從前,喺若干年前嘅有一天,我去咗一個已婚並且育有一對仔女嘅朋友度敘舊。嗰日同佢兩夫婦一家四口食完晚飯之後,繼續一齊聊天。

過咗一陣,我朋友去洗碗,佢老公落街買啤酒。於是,成個廳得番我同兩個大約五、六歲左右嘅細路。

我最鐘意細路。最鐘意玩細路咖嘞!

我同佢哋玩番攤、格鬥黐手同玩口水。

當然,佢哋都有同我分享佢兩兄妹嘅玩具。

其中,佢兩兄妹起咗衝突,喺度爭 o緊一樣嘢。我好仆街咁喺旁邊,坐喺度睇佢兩個豆 o靚邊個會爭贏。

爭呀爭,當中當然不乏口角。結果,個妹爭贏咗。不過!不過喊嘅竟然係佢喎!奇呀呵?!爭贏嗰個竟然會喊,輸咗嗰個又竟然笑嘅!

咁,大家估吓點解?

原來,佢兩個爭嘅係一條橡筋。個妹爭贏但卻畀條橡筋彈 o親。

有時,真的,爭得到未必好,塞翁失馬,焉知非福?!

人生既短非短,似長亦非長,隨意隨心,得失由他,過得舒服,最緊要識得 o錫自己。

以上故事乃真人真事嚟嘅。

14 comments:

el el said...

好彩由細到大我都唔鍾意爭,
無論工作,抑或男人.
每逢爭鬥,總要露出猙獰狷介的一面,
贏了比輸了更慘,何必!

可惜,呢個世界上卻有些人,
覺得爭贏至叫矜貴,
爭贏至可以肯定自己.

梁巔巔 said...

我以前好鐘意爭咖! 但廿零歲中期後, 唔知點解好似突然功力全失咁, 冇心去爭喎!

人真奇!

不過, 有仇必報必記, 千刀萬里追~

男人, 要爭 ga! 女多男少呀! 呀哈哈哈哈哈~~~~ 抵妳哋死!

做人, 做好自己胡胡塗塗寬人寬己就得咯~

^~

el el said...

哎呀呀,原來o係你開始禿頭之前,
你早就已經無心無力!!!
好好保重身子啊!heehee~~

梁巔巔 said...

頂~~~~~~~~~~~

I Repeat!!!!!!!!!!! 右額角啲啲咁 the!

The Inner Space said...

啲女喺咁個噃!

雖然唔喺鐘意條仔,
但另外一條女,或者敵對個條女有件仔,
就一於爭返嚟,咁至傷害到敵對條女嘛。

好嘞!爭贏咗,件仔喺佢嘅嘞,傷害到敵人嘞,就飛起條仔,他只是一件工具。

所以做仔嘅,突然有條女溝你,突然同你現時個女朋友爭你,唔好開心得咁早,如果幾條女一齊爭你,就更加祝你好運嘞!

el el said...

咁又未必一定係女至係咁o既,
仔都可以唔係鍾意條女,
只係為求過吓癮,
或者咁至證明自己好有魅力!

總之無論女定仔,
都有呢種人者.

梁巔巔 said...

喃嘸喃嘸喃嘸阿彌陀~~~~~~~~

凡夫俗子~~~~~




















我都係! ^~

Anonymous said...

同意elel,無分仔同女嘅!有分只係人心啊!

梁巔巔 said...

係嘅係嘅!

Anonymous said...

怎樣玩口水?是鬥吐得遠嗎 :)

梁巔巔 said...

將 oD口水喺個口度結聚成泡, 慢慢向外推出, 再漸漸以陰力往外吐......

樂遊 said...

我都有個類似的真人真事
有個朋友以前有個女友,拍了四年拖
有次朋友去甚麼交流團,回來不久發現女友被一個稱兄道弟的朋友溝了
唉....我們一直都覺得條女好專一,三貞九烈果種....想不到,莫說朋友感到傷心失望,連我對果條女都失望(條女我都識的)
條女仲會同我朋友講埋甚麼「等你找到新女友,我至同阿邊個一齊啦」......最抵死係我朋友居然會信這個已經分手的雌性動物。
失望的是....我初初以為女子的新男友是有錢有面有車有樓有形有款,重會應承去不丹結婚果種(衰係呢d手上,就祝你幸福快樂啦),後來我才知那是一佢果個我都有一面之緣的兄弟.無形無款無學歷無家底的無工番的人(當時佢個妹搞了間樓上cafe,後來死了,佢接手搞,叫做未洗執,但錢就唔方多)
真係吹脤.......
半年後,條女被人飛了(衰d講,係趙完飛)又去找我朋友,說甚麼還喜歡我朋友之類。我朋友那時已有件新的,當然沒有理佢.當時那個新的....算來現在都拍了兩年幾.

xiao zhu said...

喂,呢個故事你好似喺邊度講過咁嘅。

梁巔巔 said...

樂遊兄: 噢, 條女好 cheap 呀! 我真係好唔明條女又做得出 ga 喎?!

畀我, 肯定 fuck 佢兩 fuck!

小豬哥: 咪係我同妳講個囉.