Tuesday, July 15, 2008

兒時追憶~ 金絲貓


兒時追憶系列所講的金絲貓,當然不是鬼妹啦!兒時怎有能力?!

金絲貓 (又有俗名叫虎仔) 是蜘蛛。是小小的,動作極快跳躍力極好,好勇鬥狠的蜘蛛。

記得第一次接觸牠們大概是在小一小二時候,細哥介紹的。有一次,他還捉了一隻,放在那時畫水彩的水彩盒子內送給我,但,是死的。

後來,在小四時,一位師兄說他家附近有金絲貓「潛」(所謂「潛」,就是付錢後可抽一些顏色,每一種顏色代表一種金絲貓。),於是,我就給了他幾塊幫我「潛」。若干日後,他拿著一大包裡面載滿一個個由緣色硬葉摺成的小盒回來,我們蜂擁而上,我拿到了幾隻。

可能太興奮了當時,那幾隻金絲貓到手之後,我在課室內玩起來!牠們兩隻一對一在那以三節硬葉打開後的橋相遇,彼此前腿張開,震呀震,慢慢埋牙再變奏快速肉搏,嘩!震撼!

樂極生悲,那時有個二五仔舉手告我,害我被那 Miss 高充公了牠們,還說我沒愛心!不知她有否自己拿回家玩呢之後?呵呵呵~

金絲貓有分甚麼老篤、紅孩兒、孩悟空、黑白雙煞和金牌殺手等級數,記得當中好像是老篤最厲害。

到再長大點,亦試過到公園及山頭捕捉牠們。要找到牠們其中一樣最易的方法是但凡見到兩塊樹葉有點黏在一起,那就是牠們的住處。

現在,相信這玩意已式微,有金絲貓賣或「潛」的地方相信也已絕跡。取而代之的是一系列電玩。如果有,現在的他們,喜歡的也會是在螢光幕飼養及對打的電子金絲貓。

13 comments:

樂遊 said...

以前去郊野旅行或遠足,我見過人家玩,自己就未捉過
聽聞以前有人在街上賣的

現在當然無啦,樣樣都要衛生呀
有時我會想現在的小孩還會不會玩紅綠燈,掉手巾,東南西北之類的遊戲

梁巔巔 said...

我諗佢哋而家有去公園玩吓, 放低一陣部機已經好難得!

Anonymous said...

我未聽過人玩喎。我們不是同一代人的嗎 :)

The Inner Space said...

果個草盒子叫著『蘢』,
啲同學仔打開個蘢,
睇下邊隻勁啲,
仲有金錢交易,
有同學落注添!

有對白眉的叫『白寡婦』,是最勁的,最好打。

Anonymous said...

在我年代 老督 - $5 , 大金巴 - $1. 大金巴是用來當其他金絲貓食糧.

Anonymous said...

那個籠我知道係用咩葉做呀,係用那種好硬同兩邊有刺既葉做.

梁巔巔 said...

Uncle: 吓?! 妳竟然未聽過?! 唔係 fa!??!?!

我哋同代, 但定後生你少少! ^~

Space 兄, hhh & Anonymous: YEAH!!!!!!!!!!!! 有知音呀!!!!!!!!

Space 兄: 個籠間唔中要搵濕棉花包住, 否則會乾爛!

hhh: 記得! 係呀! 不過我哋嗰時叫大金花呢.

Anonymous: 我試過自己做籠, 但整得好差!

Jan said...

細細個時通山跑就係為左捉金絲貓.
一放學學校門口附近一定有o的阿伯賣金絲貓賣籠.日日跟同學比武,睇住自己個隻打到人地個o的斷"鋼"就最開心,結果梗係話唔差在比埋我隻野食埋佢補下身..haha

macy said...

梁巔巔

金絲貓唔係我個年代, 所以都未見過你所講"鬥貓"的情景.

以前都係養下蠶蟲,蝌蚪咯, 有次有個男同學仔係公園捉到條白蛇仔(約10cm咁長), 我拎左番屋企養, 俾阿ma鬧死,因為佢最怕蛇, 後尾將條蛇放番去公園咯.

梁巔巔 said...

詹詹: 估唔到你都有玩呀!

Macy: "有次有個男同學仔係公園捉到條白蛇仔(約10cm咁長), 我拎左番屋企養,"

呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~ 笑到我呢! 妳好大膽呀!

梁巔巔 said...

各位, 呢度有好嘢睇~

http://www.youtube.com/watch?v=PJuF08emM7Y&mode=related&search=

Haricot 微豆 said...

我以前也曾玩鬥金絲貓,多和朋友往賽西湖及港大兩処,自己捉和做籠。

梁巔巔 said...

真係好正嘅回憶!