Thursday, July 03, 2008

過在「黑社會」的日子


嗱,政府唔好拉我呀!個題目嘅「黑社會」我用呢個「」符號括住咖!有關當局有水準 oD!唔佳!

今年真係好黑!真係好撚黑!黑過黑社會!大單嘢都費事計嘞講嘞!細單嘢挑佢老味仲陸續咁嚟,已夠我受!

首先,上個星期尾馬桶個水箱無「乸」端端壞咗,滿咗水仲係咁出水,攪到滴滴答答 di di the the,起初我仲以為係落雨啲聲音 (幾白痴呀呵?!),後嚟先知道係個水箱有事,幾撚騷擾呀!於是我掀開個蓋研究吓睇吓自己整唔整得番啦,同佢「親熱」咗好耐,真係好耐,攪咗好耐!唔掂 (冇整到爛晒更糟糕算好彩!)。於是打電話去搵人整啦,嘿,要成「條」嘢喎!吖 X~ 原本諗住幾嚿水啫!唯有打畀個業主,叫佢攪咯。

呢幾日只好關 Q 咗個水箱水制,要沖水嗰陣就用花洒冧滿個水箱。到到後日星期五個師父嚟先會正常番。

到時,慘咯,我又要全屋地板消毒。。。。

另外呢,前幾日個電腦無神神中毒,我又冇去啲咸網,剩係去最安全嗰個 ja 嘛!結果用咗幾嚿水去搵人整番好。X~

仲有噃,X~ 食開嗰隻藥無乸乸停產喎!我 X!又要食 (試) 第二隻,唉,希望唔好好似再之前嗰隻由衰醫生開嘅衰藥咁,攪到我差啲暴斃。

命苦呀 X~

不過呀,heeee,聽日有樣話畀大家知,我下個月極可能會有「喜訊」(其實唔係咩喜訊嚟嘅,但對我嚟講,絕對係一件重要嘅事。畀 oD貼士大家,我之前有提過嘅!),A~ 唔係結婚唔係生仔唔係有女唔係發達,哈哈,係咩呢,聽日會講。

11 comments:

Anonymous said...

你好好保重呀dd!ok?

macy said...

梁巔巔

應該係人生低位, 好快回升架啦, 保重吖!

梁巔巔 said...

Joyce & Macy: ^^

macy said...

梁巔巔

「喜訊」?!
你做伴郎?

Anonymous said...

出國?

el el said...

無論乜野都好,恭喜晒先!!!

你咁有殺氣,
黑氣一定唔會纏繞你啦!
我個廁所水箱,
阿師傅話要連埋個屎塔一齊換,
盛惠一千八百個大洋!!!!!!
於是直到今時今日,
仍然長期要靠花灑支援.
部電腦中毒極深都未拎去整!

梁巔巔 said...

Macy: 雖然我近排有唔少兄弟朋友結婚, 但no bor~ ^~

.: 唔係噃~

el el: 連埋個屎塔一齊換先一千八百個大洋, 咁咪抵咯! 我而家齋換水箱入面啲零件都成千咯噃!

macy said...

梁巔巔

關於工作?

梁巔巔 said...

no~

Anonymous said...

在時運低時運勢低時有人選擇養風水魚養植物等等!
祝你早日攬過低迷的日子!

梁巔巔 said...

咁我又唔係因為咁先養. 而係我本身鐘意貓嘛.

多謝祝福. ^~