Friday, July 04, 2008

一個月後與我開始同居的她

我上年年底嗰時咪話決定咗養布偶貓 (Ragdoll) 嘅,點知呢種貓比較冷門,喺香港就更罕有兼難搵,後嚟透過上網同 o埋一位網友嘅相告,終於畀我搵到一家專賣 Ragdoll 嘅寵物店。但我唔太鐘意嗰間嘢老闆嘅某種做生意手法,而且佢索價亦好高,起碼要 HK$15000一隻 (當然,以佢啲 Ragdoll 嘅質素,亦物有所值。)!好貴呀!坦白講,我唔需要養到比賽級喎 (原來貓同狗呢 oD寵物有分級嘅),加上我女友同 o埋我啲好友知我啲古怪性格脾氣以及有潔癖,都叫我考慮清楚,故此,我一直都將呢個決定擱置咗。

到最近呢幾日,同一位係寵物愛好發燒友嘅老朋友傾開 (呢位老朋友厲害呀,佢巔峰時期曾經喺佢個花園度養咗十幾隻貓同狗,仲有幾隻鸚鵡 tim!好似仲有刺蝟!),佢話送隻佢而家養 o緊嘅巴曼貓貓女 (Birman) 畀我,佢又話 Ragdoll 都有巴曼貓嘅血統 (Ragdoll 係由幾種貓繁殖而成),而且,萬一我唔掂,可以送回畀佢,咁咪又唔駛嘥錢又唔會對唔住啲動物囉!

好嘢呀!唔該晒 Eliter!

呢個月我會試吓貓盤同貓盤入面嘅嗰啲水晶貓砂,睇吓我有冇敏感,如果冇,heeeee,八月初等我接咗佢番嚟,會同佢影幅合照同大家見面!

好嘞,講到呢度我又要去試貓砂。

Bye~

16 comments:

Anonymous said...

恭喜了,要比多些愛心給小動物呀。

Anonymous said...

你點樣試貓砂?

梁巔巔 said...

Uncle: 我會當佢女咁咖嘞!

Joyce: 唔通瞓喺砂盤度 "典" 嚟 "典" 去咩!

隊對手掂吓 oD砂同 o埋 "烘" 埋 oD啲砂度咯.

Anonymous said...

改返個名呀!

攪個公開徵求貓名比賽。

梁巔巔 said...

我本來都有諗過同佢改名, 但佢原本已經有, hummmm, 所以而家還在考慮中.

el el said...

嘩,想認識下你個朋友
我有四隻狗,已經想死喇!!!

虎茶 said...

我報到先, 因為家中有五貓.

貓砂既report我都可以寫幾份呀, 當中係包括比人搵笨啦, 貪平(貪牌子)等等.

有需要大家可以研究下喎.
貓女有幾大呀?

梁巔巔 said...

el el: 嘩! 咁妳所有時間咪畀晒佢哋?!

虎茶: 好呀! 不過真係要睇吓我會唔會有敏感先! 希望冇啦!

佢8歲喇!

el el said...

我仲想有多o的時間陪佢地呢...
不過最重要o既係,
要有多o的精力.

梁巔巔 said...

咁又係呀! 照顧一隻已經好甘, 更何況妳有四隻 tim!

妳真係要保重呢!

Anonymous said...

咁你對d貓沙有沒有反應?

由主人去試貓沙,而不是貓,我都是第一次聽 ;>

梁巔巔 said...

大鑊喇! 有敏感反應!

Anonymous said...

唔好咁快氣屢,用第二隻牌子嘅貓沙試吓,試足十隻八隻牌子至決定。

Anonymous said...

唔用貓砂有冇代替品?

Anonymous said...

噢! 貓貓都八歲了,佢好難改囉!

梁巔巔 said...

唉......