Thursday, November 15, 2007

致謝 &「致謝」


致 XXX 教授醫生

您好。

XXX 教授醫生,自上次得你的精湛診斷,將我之前吃開的藥全部換掉後,那些問題,已沒有再發生,而且,身體狀況還很好。像不久前所做的那個檢查,昨天看報告,水準之上。

不算你的高明醫術,你的外表,活像妙手仁心內的主角,酷!而且,你能給予病人安全可信賴的感覺。很專業。

「我好肯定,今次同你換了呢兩種藥,就不會再有問題的了。」

「其中一隻藥這裡將來有可能會沒有,若真的話,我會用另一種代替。但這並不是代表醫管局要省錢,因為兩種藥都係差不多的。最重要是,沒有同樣的副作用。」

非常記得你那天看症時的一切。你那自信,你那親切誠懇態度,你那開朗幽默談吐,都令我印象深刻。當然,如前所講,還有你的精湛診斷,不然的話,我好大機會已不能再逃過鬼門關。

謝謝。

祝一切安好。

致 XXX 醫生

X 你。

XXX 醫生,自上次得你的所謂看症,仆街的將我之前吃開的藥全部換掉後,本來沒問題的我,嚴重問題叢生!而且,身體狀況還每況愈下。像之前所做的那個檢查,那天看報告,在吃你開的藥之下,X 你老母吔晒蕉!

如果你醫術未 (不) 精 (事實上,你絕對是!),我原諒你。但你那惡劣的態度兼輕蔑的語氣,就完全反影了你的仆街兼不專業!如果你平素看病時用鏡子自己照一下自己,我深信連你自己都會好厭惡你自己。

「我們沒有那麼靚的藥。每種藥都有副作用的喇,看你適不適應。」

「自己留意吧。」

非常記得你那天看症時的一切。你那「自信」,你那惡劣輕蔑態度,你那鬼祟陰沉的談吐,都令我印象好撚深刻。當然,如前所講,還有你的「精湛診斷」,多撚謝晒,我已曾經在鬼門關走了兩趟!

X 鳩你。

我 X 你老母。

16 comments:

樂遊 said...

保重 保重!
每種藥都有副作用的喇,看你適不適應。
果個醫生黃興桂呀.....講咁低質素的廢話
我最怕醫生說話無凌兩可
幾年前,姨母細菌入血,半昏迷,看來都死定了。問大夫....大夫話「佢個肝功能唔係太好,腎功能都唔係太好,都唔算太樂觀」我真係想小佢,我已經好撚煩,唔該你直接話肝功能有幾多成,腎功能有幾多成。我問「係唔係腎衰竭」....大夫柔聲道「er....佢個腎都唔係太好」....我就問「你估佢仲有幾耐」,大夫「兩日到兩星期唔定」小!得果半個月,你就唔好講甚麼唔係太好啦,你就話廢晒,打x晒柴,中文唔好就講甚麼renal failure ,xxfailure,我知failure是仆街咁解ga....隔了一陣,大夫「危急時是否仍要為她急救」.....我想「呀大夫,如果唔係我盤你,你唔係真係想打爆一個肝功能盡失ge人d胸骨去搞你果d咩野心外壓急救呀?!」

Anonymous said...

無乜事啦吓嘛? 唔係同一個醫生吓? 保重!

收買佬 said...

同一個大夫﹖0甘有趣﹖

macy said...

應該係兩個唔同的醫生啩.

"我已曾經在鬼門關走了兩趟"

梁巔巔

welcome back! 人生還有很多美事,唔好咁快走,都唔好俾呢D廢柴激親, 樹大有枯枝,醫唔死你米算你好彩咯.


身體健康!

梁巔巔 said...

樂遊兄: X 鳩佢佢點只廢話, 直頭冇醫德呀!

我哋嘅醫管局培咪培養咗呢 oD人渣出嚟囉! 仲有呀, 香港嘅醫生好惡又好貴, 點解吖? 因為佢哋冇皇管, 拔扈慣~

阿大 & 收收: 分別係兩個唔同嘅醫生. 第一位係好嘅. 第二個係仆街.

阿大, 有心. :)

Macy: 醒 ar ha!

多謝! 我一定會好好保重自己 ga! ^~

Anonymous said...

巔兄:
有時間就接tag喇!:)
不過我估你掛住拍拖都唔得閒同我地玩架喇...hehehe...

http://blog.pixnet.net/cosmicrays/post/10849745

xiao zhu said...

點都好啦,有必要拉埋人地阿媽落水咩?!!

Jan said...

你呢o的賤骨頭唔會咁易有事既~~haha~~

梁巔巔 said...

Cosmicrays: Ok. 遲啲寫. :)

小豬: X 鳩佢~

詹詹: ^~

Mugen C said...

Din Din plz 接tag. :)

http://mugen-c.blogspot.com/2007/11/mugen-c-unlimited.html

MC~

Anonymous said...

哇!咁大件事無聽你提過嘅?!仲係唔係friend 先?!?好好保重自己呀,我唔希望又突然接到什麼惡耗,touchwood 好似阿東o個次咁;你知啦,人大咗,朋友自然會買少見少(貴精不貴多嘛)。Anyway, take care!

收買佬 said...

介唔介意問問﹐第二個大夫係咪那些
係商場收你百零蚊兼四十幾歲開外那種﹖

又﹐正經﹐你想唔想告第二個大夫
medical negligence 先?

http://www.hkma.org/chinese/pubmededu/rightset.htm

樂遊 said...

「商場收你百零蚊兼四十幾歲開外那種」未係最恐佈……最恐佈的是那些連鎖門診機構。我只會在取病假紙時幫襯。我聽過那些醫生叫個個胃有事的人做「造影」,看過x光片就要人食那些幽門螺旋菌藥。條友唔知幽門菌是不能從做影check到的……..d藥食到條友反肚,醫生又唔肯停藥。因為果d係貴藥ma,向公司交到數ma。條友反肚反到頂唔順,向醫生「乞」取造影的x光片(條友要求契弟般至肯比),走去看一位私人執業的普通科。普通科話單從x ray看….你只是有點胃下垂……唉!

macy said...

嘩! 草菅人命!

收買佬 said...

樂遊兄: 聽你講到我手心冒汗.....

又, 我通常有病幫襯親戚或舊同學, 可能係0甘我
仲未領教過Dr. Yellow-n-Green 的功夫....

梁巔巔 said...

Mugen C: 今晚寫. :)

Queenly: 我嘅好友, 大家心照. ^^

收收: 點解咁慶, 係因為同一間大醫院.

樂遊兄: 哈哈! 仲有, 明明唔駛開刀變要開刀~

Macy: :)