Wednesday, June 11, 2008

三點


(一)

上兩個星期,程霜有私務,喺美國番咗嚟,於是風巔信霜聚會又可以相聚一刻。

話咁快我哋三個由喺 Blog 相識到而家都三年咯!三年!時間真係過得快呀!呢三年,大家嘅外表都經得起歲月嘅風霜,ummm,係風信子個樣大個咗啲囉。

嗰晚喺銅鑼灣嘅 POC 食晚飯,嗰度啲菜式同招呼都唔錯,價錢亦合理,環境又安靜。一星期嘅某幾日仲有現場音樂 tim!

食完嘢,本來仲有 Bee 小妹同 Tracy 仔 join 我同程霜去飲酒嘅,不過,吖 X~ 佢兩位孖寶都甩底,最後,我哋三個喺 POC 嘅酒吧坐咗一陣,風信子走先,我同程霜就去咗我屋企附近嘅 bar 再飲。

間嘢過得去,仲有歌唱,啱晒我咁好歌喉嘅金曲台!但,係冇 _ 喎。。。。err。。。。不過冇所謂啦,志在聚舊啫!Heeee~

(二)

副局長單嘢,成班友仔有關人士做咗齣自香港開埠以嚟最精彩嘅一幕!佢哋群策群力,show 咗畀我哋睇 oD副局長幾做得嘢!呢個位「kai」嚟畀人 X 畀人插咖嘛,所以,其實佢哋一開始未上任就做 o緊嘢喇已經!

大家睇,單嘢由一開始就畀全世界 X 到而家,班副局長畀人 X 之餘又冇 o埋本優質護照,唉,佢哋做咁多嘢,都係想話畀我哋知,佢哋係勝任到呢個位呀~「睇吓我哋幾被 X 得幾襟 X!」呵呵呵!仲有喎,好嘢呀班友,因為亦順便話 o埋畀我哋知,嗰十鳩幾萬月薪真係,真係用某個地方流血換取番嚟,唔易搵咖!

真能幹!夠偉大!

(三)

唔知點解,今屆歐洲國家盃好似冇咗之前嘅熱潮同吸引力!係因為今次由 NOW 播嘅原因?!點都好,我都係捧我隊德國。另外最想意大利爬街!Heeee,今日凌晨嗰場荷蘭 vs 意大利~ 3:0!抵死!

另外,我雖然唔係藍球迷,但都要講講今屆 NBA。

我等咗廿年,終於等到由一九八零年鐘意到而家嘅波士頓塞爾特人再次打入 NBA 決賽!仲要係對住經典死敵洛杉磯湖人喎!希望今屆 Boston Celtics 可以重溫好夢,打低湖人捧盃啦!

嗰時上世紀八十年代初期至中後期撐起成個 NBA 嘅東鳥西魔大決戰,一句~ 前無古人!後無來者!

Larry Bird 亦係我最鐘意嘅藍球員。

14 comments:

樂遊 said...

我真係好鐘意花士零幅圖...hehe
老實說,我係佢地,真係會唔放棄外國國籍

80年代小鳥和摩術的對決我就無緣親睹
我以前係michael jordan fans
他那代人退下後(即係92年巴塞奧運dream team 的一堆球員,列拿除外<--個人以為只有這一隊才有資格叫dream team),都再無睇了,現在打波的都不知是咩野水(剩係知高比仔,中鋒奧尼爾<--真係睇住佢「大」,睇住佢罰球無進步,iverson)

基於我以前幾鐘意睇McHale(咁高都射到三分),bird都唔錯,又一向都唔係太like lakers,所以我是會希望celtics勝出的

梁巔巔 said...

i. 呵呵呵! 多謝欣賞!

今日阿林公公就威咯! 第一次 feel 到佢似番 oD真男人..... 但仍然最似 oD大太監~

ii. 夢幻二隊都名副其實 (大多仍係夢幻一隊隊員), 之後嗰 oD, 一代衰過一代! 仲輸 o埋畀人 tim! 慘不忍睹!

Kevin McHale 係鐵三角之一, 識貨 ar ha!

Haaa, 大家都係 Boston Celtics Fans!

Anonymous said...

poc即係邊度?

冇_呢?女呀!你地真係!

哈哈,副局長果part真係妙論!正!

Extraordinary Life 翠斯 said...

你post 條link 比我... 系咪想比我知, 你串緊我呀!!!!!!!!!!!

sorry lor... 大肚婆系易累d呀... 又放得夜, 等日又要返工... 腳都就斷.

Anonymous said...

意大利真的趴街了,輸了給荷蘭。

作晚spain vs russia 很好看,他們很有冠軍相呢。

梁巔巔 said...

Joyce:

i. POC 即係警察會俱樂部.

ii. 大姐, 咁我哋仔嚟 ga ma....

iii. :)

Tracy 仔:

i. 係呀~

ii. 講笑咋. 嗰日落雨又夜, 我都諗住叫妳唔好嚟 ga 喇. :)

梁巔巔 said...

Uncle: 意大利抵 X 死!

西班牙4:1贏咗俄國 ma~

但西班牙呢隊波好興中途脫腳 ga 噃!

Anonymous said...

唔係警察都入到去?
男人真衰! :P

梁巔巔 said...

係呀!

男人? 直頭賤格 tim 啦! A~ 不過, 係好專一喎~

^~

Hyacinthus said...

“呢三年,大家嘅外表都經得起歲月嘅風霜”
當然, 我的三年跟你們三年可有分別, 最起碼在%上的增長算是我最大,你們的三年在你來說濕濕碎吧?!?!尢其是你那肚皮,肚圈依舊三年如一日 =)

“ummm,係風信子個樣大個咗啲囉。”
無計,人始終要長大,這三年練曆也夠我踏踏實實地成長!不然,你倆又怎會開始擔心風子嫁不去呢?

梁巔巔 said...

Heee heee heee~

梁巔巔 said...

風信子, 好靚女!

Xavier said...

梁兄,

今晚系德國出線的生死決喎,應該對奧地利無問題,不過2點幾場波我都應該起唔到身...唉. 今朝眼左塞爾特人場波輸左,但仲有最尾2場系home court,應該捧杯無問題啦... :)

梁巔巔 said...

Xavier 兄:

上次嗰場我真係幾失望!

今晚我隊波應該冇問題, 但下場對住當打嘅葡萄牙.....

不過, 歐國盃場場都係硬仗, 冇得避.

話時話, 荷蘭真係, 真係勁! 嘩, 簡 X 直狂風掃落葉! 雖然我一向都唔鐘意呢隊波, 但都不得不承認, 係真堅!

喂, 你都鐘意 Celtics 咖?