Tuesday, June 10, 2008

一個人住的「娛樂」~


根據科學家嘅一啲研究,話一個人長期單獨處於一個空間嘅話,會出現一啲古怪行為。。。。

最近,我喺屋企有以下一啲行為。。。。怪玩意。

1. 洗衫~ 由揼 oD污糟嘅衫褲衣物入洗衣機開始,加洗衣粉加消毒柔順劑,跟住睇住佢哋轉呀轉,啲泡泡由白色變成唔係咁白色,成個過程好 enjoy。

有時上癮上到一洗就停唔到手,洗完一機又一機。最高紀錄試個連續洗咗四機衫!

2. 轉台~ 拎住個搖控器係咁轉台,「襟」呀「襟」,「襟」,「襟」,「襟」,係咁「襟」!好似轉台仲正過 oD節目咁。

3.「撻」火煲湯~ 我一向鐘意煲湯煮嘢食,由於而家住嘅地方細,又係開放式,所以唔會煎炸,主要都係煲湯。

湯煲完就飲,但咁大煲湯一次過甚至幾日都飲唔晒。我呢,就好鐘意「撻」火將佢煲番滾,但又未必飲咖噃!之後,凍番又煲番滾,凍番又煲番滾,凍番又煲番滾,凍番又煲番滾~~~~ 喃嘸喃嘸~~~~

4.「溫書」~ 將 oD書、雜誌、散文同漫畫睇完又睇,連啲廣告都「卵」完又「卵」,勤力過讀書嗰時。

暫時係咁多,病情唔算太嚴重吧。。。。起碼仲未會自己同自己係咁講嘢。

7 comments:

Anonymous said...

不能自拔咁重覆又重覆又重覆某d動作,係咪xx強逼症呀?

macy said...

梁巔巔

聽落都好嚴重吓喎.

樂遊 said...

據說把水 / 湯放在金屬容器中番煲番煲再番煲是很無益的。正路當然係放進雪櫃,要飲再煲啦。

ChecheBee said...

我會自閉 -_-"" or won't b home all the time

Anonymous said...

情況非常嚴重呀!心理科都唔得,要精神科呀!

Anonymous said...

我看一d都唔古怪,不知幾正常,#2我便常常做。

乜阿大近來很少在你這裡"蒲頭"?

梁巔巔 said...

孖瑩: 驚驚!

Macy: :(

Joyce: 頂妳~~~~~~~~~

Uncle: 好彩有啲你都會做唧! 大家聽到未?! 好正常呀!

我都冇去佢度好耐咯~

樂遊兄: 可惜..... 唉, 個雪櫃唔夠大呢!

Bee 小妹: 妳直頭..... 神經刀啦! ^~