Sunday, June 08, 2008

好節目配好天氣


黑色暴雨,果然嚇死人!

尋日一朝早見到出面個天黑到好似世界末日咁,啲雨大到呢!心情甚為亢奮!於是我諗住快 oD出去買嘢番嚟 (煙、酒、煲湯材料同食物。),爭取時間好好享受一下呢啲咁正嘅天氣。

一到大堂門口,嘩!黐 X 線呀!有條水流好急嘅河喎!估計深度至少到到膝頭哥,點知,哎唷,深至大腿呀!嘩哈哈!

勇敢嘅我繼續向前行,真係好誇張,有兩笪地方水浸嘅深度竟然深到接近我嘅敏感部位!

沿途見到唔少車死火同要拖車,好似災區咁。我買完嘢番轉頭嗰程,拎住一袋二袋又擔住把遮,安全地番到屋企,証明小弟我嘅下盤功夫紮實,食過吓夜粥嘅我真係唔係浪得虛名!(諗番轉頭,如果喺水浸最深嗰度爬街嘅話就真係。。。。)

講番主題,呢兩日 oD咁嘅天氣,最好就係匿喺屋企,開行冷氣,食個麵,睇吓碟同 o埋聽呢啲節目,盞到暈!

悶中尋樂,偶也不錯~

P.S. 呢度仲有好多!

14 comments:

Anonymous said...

damn it,it's not Lunar July 7!perhaps you are lame - so lame..

梁巔巔 said...

妳好驚?

Anonymous said...

哈哈!係囉,痴線!端午節聽鬼故!
不過唔恐怖,但有味道.

Anonymous said...

暴雨還周街走,小心啊!

梁巔巔 said...

Joyce: 我一向都癲 ga la! 呀哈哈哈哈哈~~~~

係呀, 真係好有味道. 好似打風嗰陣, 聽住收音機嘅報導, 別有一番風味~

Uncle: :)

我下盤堅! Heeee~ ^~

Anonymous said...

The happenings on me are threatening enough, i guess i need not any more ghost stories...lol

i guess i should find an author to write a book on behalf of me. hehe

梁巔巔 said...

妳自己出吖嘛! 我一定買~.....

Jan said...

http://myp2p.eu/

你睇下..

樂遊 said...

果包煙仲點得着都偷笑

梁巔巔 said...

詹詹: 唔該.

但唔知點 download.....

樂遊兄: 哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!

xiao zhu said...

乜唔係買嘢打邊爐咩?

梁巔巔 said...

附近買唔到小肥羊嗰啲湯底呀因為! :(

Anonymous said...

i'm afraid my writing is not as good as you.

and i often have communication breakdown...

梁巔巔 said...

我知妳中文唔識寫~ XDDDDD

但妳寫英文 ga ma!