Monday, June 02, 2008

咁筍?!


上個月有一日嘅中午左右時間,我喺銅鑼灣買完嘢,經過崇光嘅時候,喺嗰個黃金地段見到一個非常令人覺得奇怪嘅事!係咩呢,嘩,竟然有兩位樣子娟好,年青火辣,穿著光鮮嘅女子 (一位華人一位外藉) 拎住塊上面寫住「Kiss Me!Hug Me!Free of Charge!」嘅牌喎!

我梗係冇幫佢哋啦!我正人君子嚟咖嘛!我喺遠處企咗一陣,見到有個阿伯走 o埋去,噢!!!頂~~~ 真係又攬又 o錫喎 !!咁筍??!!雖然唔係 French Kiss,但都正啦!係唔係先!!??!!?

可恨我當日冇帶手機,如果唔係我一定影低呢個人間筍境畀大家睇!

唔知各位有冇喺嗰度或者第二度見過佢哋呢?另外,又有冇人話到畀我知,究竟係咩一回事呢?

奇!

10 comments:

Jan said...

你out唔out o的呀...這一種行動係外國一早有左好耐啦.
係香港都有一段日子,佢係地行動係希望以此傳遞人與人之間要拋開隔膜,彼此相愛.

梁巔巔 said...

"佢係地行動係希望以此傳遞人與人之間要拋開隔膜,彼此相愛."

唔..... 好有意義! 非常值得推廣! 呵呵呵!

詹詹, 喂, 搵日我哋又做咯! 不過, 我驚 oD人剩係走埋嚟我度! Ahhahahaha~~~~~

macy said...

梁巔巔

呵呵! 呢d free hug, free kiss, 外國已經好多人玩架啦, 你唔埋去攬攬o錫o錫?! 唔似你喎.

free hug發起人:
http://www.freehugscampaign.org/

香港版 free hug model:
http://blog.hkcsl.com/p/b5/web/ViewBlog.jsp?msgid=59112

港男版:
http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=196055

這個好玩吖! 點解我見唔到既!?

Anonymous said...

仲以為你會禽禽青走埋去忝...

樂遊 said...

我以為你會走去問有無free fxxx tim。
我反而想知d路人看見時候,有些甚麼目光

梁巔巔 said...

各位, 不日您哋喺嗰度若然見到有人拎住個牌, 上面用中文寫住~ "攬我! 咀我! French Kiss o埋無妨! 讓我們用行動打破人與人之間嘅隔膜!", 記住 o埋嚟同我打聲招呼咯喎!

^~

Anonymous said...

頂!

咁好的事為什麼不是我遇上?

梁巔巔 said...

呀哈哈哈哈哈~~~~ 原來你同我一樣....

嗱, Uncle, 不如等我哋齊齊攞住塊牌動打破人與人之間嘅隔膜哩! 呵呵呵~

Anonymous said...

我驚咁做比人打,果個就係我老婆。

梁巔巔 said...

好丈夫 ar ha! :)