Tuesday, June 03, 2008

真正平靚正要表揚的反通脹食肆!


麥奀記,正!
沾仔記,好!
羅富記,棒!
麥文記,掂!
黃枝記,一流!
還有數不盡的其他同類型麵店,也許同樣各自精彩!

不過,以上全部若然與以下這間相遇比較,那便稍遜風騷。

它是標記!

標記的各式麵款均出色非常!麵質爽彈好質感,湯底濃稀度剛好。各麵款的料絕無欺場。好像雲吞入面的豬肉鮮味,蝦肉彈牙;牛腩麵的牛腩「稔」韌相融;牛筋夠「膠」;牛丸爽到「霎霎聲」和台灣貢丸做得很地道風味!即使是一碗簡簡單單的紫菜湯,yuk yuk yuk!亦誠意十足,好喝沒味味精之餘,紫菜超多!

除了好味,份量亦肯定滿足到您!例如雲吞直如嬰兒的拳頭那麼大,與麥奀記平分秋色。一碗麵,無論係味道、質素、用料和份量,都是頂級之選!而且,地方不太窄,比其他麵店還寬敞一點。

這間標記每碗吃完會飽的麵 (不像麥奀記和沾仔記的又貴又少),統統一律只售十一元!大家沒有看錯,我也沒有寫錯,是十一元!瘋狂吃它三大碗才三十三元,等於現在一般食肆的一碟普通碟頭飯!

加上最後的這一點,真正平靚正!真正徹底反通脹!天下無敵!

店名:標記雲吞麵
地址:天后電器道73號地下
註:雙拼也只十六塊

8 comments:

Anonymous said...

11蚊!真係好抵wo!
其實貴唔緊要,最討厭係貴但唔好食!服務又唔好!比錢買爛銹!

梁巔巔 said...

i. 抵! 仲要好食喎!

ii. 呢啲食肆唔執笠真係冇天理~

Anonymous said...

『雲吞生』呢? 有冇聽過?
做到咁平,因貨就價,我唔敢試!

Quoting : 『ii. 呢啲食肆唔執笠真係冇天理~』 麥奀記仲喺度噃!

梁巔巔 said...

i. 雲吞生? 未聽過喎. 喺 where? 好正咖?

ii. 我係玻璃肚, 好易疴! 但我食完冇事呀!

iii. 但係麥奀記雖然貴又小, 不過好味噃~

Anonymous said...

係wo!乾唔乾ga?!

梁巔巔 said...

我都冇事, 唔駛赦!

Anonymous said...

雲吞生 幾個月前在 北角琴行街英皇道以北見過,但唔敢幫襯,好多人提過抵食。

玻璃肚,那祝你好運,知道就唔好亂食嘢囉。

麥奀記啲伙計態度很差,出品水準不穩定。

梁巔巔 said...

搵日等我去試吓先~