Thursday, May 01, 2008

瑣事雜記


(一)

上次講開喺我住嘅附近遇到蔡瀾同倪匡,仲即刻番上樓攞咗本散文集畀蔡瀾佢簽名。

「你叫咩名呀?」佢親切地問。
「梁巔巔。」
「好名噃!」佢讚嘆!

點知,佢寫~ 梁甸。。。。我即刻話:「唔係呀蔡生!係『巔』峰個『巔』呀!」
「啊!『巔』峰個『巔』!好!」

嘿。。。。佢續寫落去。

第二個「巔」佢竟然寫咗呢個「顛」!!!!

即係變咗「梁甸顛」!!!!!

吹脹!

我開始懷疑 oD散文係唔係佢寫或者,我相信佢長期飲醉。

。。。。

(二)

呢排瘋狂睇咗好多碟,發覺,舊片真係好睇過新片。

好喺邊呢,就係好喺有嗰種戲味,一睇再睇三睇睇完又睇都咁正一樣咁好睇,襟睇!

(三)

尋日食晏,喺間韓國餐廳叫咗碗石頭鍋飯。鍋飯其實幾好味,不過呢,料太多,飯太少,攪到唔知點咁。我一向鐘意飯多料啱啱好就最好味。

(四)

飯可以唔食 (食三文治或者之前我寫過嗰 oD都得),但湯唔可以唔飲!

我每個禮拜都會煲兩三次湯補補潤潤嘅!有湯水,人都正啲,醒神啲,強啲!我今日,又煲咗豬脷雞腳湯喇!

女人唔補好易老~ 男人唔補好易冇~

聽日係公眾假期,祝大家有個愉快嘅傳聖火前夕。

2 comments:

翩翩 said...

hai..梁巔巔 is a real name???

梁巔巔 said...

Hello~

Real name! :)