Wednesday, January 30, 2008

舊巴士


曾提及過,小時候,很討厭巴士。

到到後來出現現在的豪華巴士 (有冷氣那種),另就更討厭之前的那種舊巴士。硬座的那一款固然不行,軟座的那款更乞人憎!小時會穿短褲嘛,所以大腿有一截黏著用膠面做的軟座,坐了一段時間,起來下車的時候~ 「!」的一聲。。。。更尷尬是,還有半截呈大腿底部形狀的汗水印著!如果是女孩子,更肯定尷尬死!

不久前,在尖沙咀天星碼頭的巴士總站,考慮乘哪一號去目的地,來了部開著窗口的舊款巴士,因為趕時間之故,結果上了。上車入錢,八達通沒錢,要投硬幣,真巧多好!為我這陰錯陽差的懷舊之旅來了個好的開始。

啡色車身內,軟座的座位薄薄,座位的扶手銀色,那久違的銀色扶手椅柄!我走到上層,一步步腳踏著鐵皮感覺的樓梯,多棒!

坐下,開了「可以」開的鐵框窗口,冷是冷了,但一股暖流暖意吹向面上湧入心中!那是多麼的溫馨多麼難得的過去再會!

準備下車時,細顧四周,多廣闊的空間!!!!

現在的豪華巴士,冷氣 (有理冇理天冷天熱~ 開!)、絨布座位、雕紋扶手椅柄和「精緻」膠製內臟。。。。座位座無虛設,哈哈,錢到盡~

車廂之內,貼著「讓座」,「讓座有需要的人」甚麼甚麼云云,嘿!那,如今的巴士的空間為甚麼那樣少!?!?

人,好奇怪。以前討厭的,現在竟那麼喜歡!

失去。掛念。

6 comments:

樂遊 said...

坐巴士....通常都會看書...所以較鐘意冷氣巴,比較「定」。
但我也對冷氣巴冬天開冷氣反感。巴士公司當然不會改裝窗門啦...一是成本啦,二是唔開冷氣,佢就要減價...無這麼笨。
其實冷氣巴之衰是夏天32度的時侯....前面有10架冷氣巴向你放熱風.....那時我就想到熱狗之好

Anonymous said...

咁都俾你坐到!

收買佬 said...

你係咪搭七號﹐再行上山﹖

其實仲有兩三架熱狗七號﹐當中有
架更係由我Form 1起開到今時今日。

前任車長最愛輕唱譚校長的金曲﹐
但俾人激烈投訴後﹐無再唱啦。
不然你會有更多的"舊"去"懷"啦。

夏天著西裝坐熱狗好要命﹐但冬
天就好正。

梁巔巔 said...

樂遊兄: 最憎天冷嘅時候仲收泠氣巴段價錢 ga 嘞!

阿大: ^~

收收: 係再之前呀! 搭5號唔知有冇 C?! 去扮豪宅的傲 _ 峰~

macy said...

梁巔巔

我就鍾意搭熱狗多d, 雖然佢d座位又迫又窄, 夏天係隧道塞車就焗鬼死, 但係環保d, 又空氣流通d, 好過搭冷氣巴焗冷氣, 我經常俾佢焗到暈, d絨絨坐位又拮肉, 唔舒服, 而且舊式巴士無個頭枕, 唔洗沾到人地d頭油...

係沙田的80k都仲有熱狗巴士, 尖沙咀天星碼頭某d短段巴士都有.

梁巔巔 said...

Macy: 冬天坐熱狗, 同 o埋愛人一齊, 浪漫死!!!!!!!

頭油..... 嘔!!!!!! 我好驚 ga! 另, 好佩服 oD友仔唔理咁多, 睇到唔睇就一嘢貼個頭落去充滿頭油個窗度!