Monday, January 28, 2008

魂歸來噯~~~ 魂歸來噯~~~~ 番來咯~~~~ 番來咯~~~


魂歸來噯~~~ 魂歸來噯~~~~ 番來咯~~~~ 番來咯~~~

Hell~~~ lo~~~~ Everybody~~~~~ 番嚟喇!!!!

十二月尾屋企裝完修,一月初搬番去之後,又要執呢樣又要執嗰樣,係咁執係咁執,執極都仲有執極都仲係有,又要等呢樣嗰樣送嚟,超特級煩 (仲煩過裝修前執嘢嗰陣)!最杰係電腦嗰 part,本來上兩個星期已經有得用,點知賣晒喎,攪到要延遲,好嘞,電腦送到嚟,又要等上網公司嚟攪上網,攪完,用到喇!上到網喇!不過唔係我嗰部喎 (我要靜靜雞用爸爸嗰部)。我仲要等人嚟幫我攪我嗰部,我潔癖咖嘛,嘩,前前後後有成三批人 (就算識兼好熟都唔掂呀!Of course,我女友除外!) 入去我間房喎,嗰段期間,X!幾撚痛苦吖真係!所以,全部攪掂晒之後,我就即刻全面徹底狠狠地咁將我房入面嘅嘢用1:肯定少過50滴露去抹。好大工程咖!因為我唔係一條毛巾抹到尾,而係用十 Q 幾條去抹!須知道,條巾抹完之後,點搓點扭點洗都係糟糟 ga 嘛!唔得咖!所以,一條抹咗一陣咁上下,要換第二條咯。

加上又未買到支援到 Vista 嘅手寫板,到到尋日,先一切完工 (由20:00抹乸到凌晨03:00左右呀頂~)!YEAH!!!!!!!

今日,終於回於復正常啦!

呢廿幾日,屋企冇得上網,公司又冇得上網~ 玩、寫 Blog 睇 Blog 去鹹 Site。。。。幾唔妥吖!尤其是寫 Blog!開頭都冇乜嘢嘅,但去到第二個星期左右,唔知點咁。。。。硬係好似 umm。。。。例如,喺街,見到馬路出面隻曱甴走嚟走去,左穿右插,躝吓躝吓,都冇被車死喎!仲好招積拔扈咁番番去佢最美的家坑渠 tim!唷!我竟然留意到仲欣賞晒全程喎,吖 X,幾敏感呀!

Blog 毒好犀利。

之不過,呢段期間,又畀我見到人間有情,Blog 友有義兼溫馨嘅一面噃!哈哈!您哋好正呢!

19 comments:

程霜 said...

哦!原來去咗買抹布毛巾......哈哈...

ChecheBee said...

你走左咁耐, 人地會掛住你ga ma!!!!!

aulina said...

都唔係奶油嚟嘅……

Xavier said...

嫌vista好慢,我仲係用緊xp :)
welcome back.

Anonymous said...

Congratulation. Welcome back.

麻美 said...

你是不是沒看到我在"2008美好開始"的留言?還是你已經給我一個答案??總之還是再次恭喜你和尤加利開始了新生活,要幸福喔~bye

The Inner Space said...

攪掂嗮就好咯!

歡迎你回歸blog界。

Anonymous said...

"係用+Q幾條去抹" 嘩, 你比我嚴重好多, 洗唔洗介紹醫生你呀?
鹹site... 真cheap...
人間有情 - 知我地好人哩? 仲成日窒Q住哂!

樂遊 said...

welcome back。
我就忙到唔知幾時才能重操扑業。
另:今天看報導,微軟想逼人用vista,所以在6月(還是更早)不再支援XP……仆佢個街。

梁巔巔 said...

霜: Haaa! ;)

Bee 小妹: 咀啖先! Heee! ^~

三三: 冇電腦用仲唔係奶油??!!!?!?!?!?

Xavier 兄 & 樂遊兄: 係呀! Vista 唔只慢, 仲好唔方便, 唔及 XP 咁正!

遲 oD我會寫寫 Vista 有幾唔得!

五師兄: ^^

麻美: 哈! 想不到....

我都不知同妳講些甚麼?!

Space 兄: :)

阿大: 係唔係妳睇開嗰嗰先? Heeee! :P

"鹹site... 真cheap..."

I repeat! I AM So CHEAP!!!!!!! 鹹 Site 喎, 唔睇就假!!!!!!!

Anonymous said...

好, 你認鹹, 算你有人性!

梁巔巔 said...

阿大~~~~~ 阿大~~~~~

Heee heee~~~~

macy said...

梁巔巔

e! 回魂喇!?

梁巔巔 said...

^~

虎茶 said...

太好..... 返唻就好. 有人係到講下粗口. 心理都平衡好多嘛

Snowdrops said...

Hey am glad you sort out your computer problems :) I just recovered from my own PC troubles recently and am also relishing the chance to blog again.

梁巔巔 said...

虎茶: 哈哈哈哈!!!! 多謝欣賞! Heeee~
^~

Snowdrops: Haaa! What a coincident!!!! :)

Please come here everyday! hee heee! ^~

lu said...

you're back!

i'm back, too XD

梁巔巔 said...

^^