Monday, December 03, 2007

呢煲。。。。


前幾日天氣好寒吓,似晒冬天,於是我嘅大雜匯火鍋煲又出場啦!

買咗小肥羊麻辣湯底,大量牛丸、墨魚丸、魚蛋、肥牛、肥羊、白蘿蔔同枝竹等等呢啲料,一鑊過放晒落去左手邊幅相個大煲度,滾呀滾,諗住又好似以往咁大「擦」一頓甘咖啦!嘿,點知,食咗一啲之後,冇幾耐就食唔落咯喎!唔係因為飽喎!係因為竟然有「滯」同厭惡嘅感覺喎!!!

對於我呢個人體黑洞嚟講,真係好奇怪!

其實近嚟我 oD飲食習慣變得都幾犀利吓!例如轉變到喜歡食菜同鐘意食得齋咁。Hummm,都係好事嚟嘅,三十幾歲開始食得清啲健康啲,身體都會好 oD,毛病都會少啲。

自食得清咗同 o埋食大量蔬菜之後,我發覺原來食得多肉係會令人易攰同冇咁精神。大家不妨去領略下。

10 comments:

mad dog said...

你呢期齋飲水都夠啦! 最多學阿三整吓包囉!

Anonymous said...

原來食肉令人攰,唔怪得之阿3好像有無窮精力,可以兼顧到咁多嘢。

aulina said...

唔怪得成日打噴嚏。正想講係呀,食齋精神好好多架!XXXDDD

整包gogogo!!!!

樂遊 said...

食肉會使人攰???真係唔知wow。不過我一直都覺得大量肉類的diet只係適合札鐵佬、NBA正選球員一類需要長期大量體力勞動者。食完就坐,坐完就食的辦公室友食這麼多肉就很易出事。

Anonymous said...

不過唔食肉我無嚟精神&心機噃...

梁巔巔 said...

阿大: 試吓 ma! 妳仲老.... err.... sorly, 妳仲成熟過我半年, 要開始食少啲肉, 食多啲菜咖喇!

呵呵呵!

閒趣: 哈哈哈! 再喺度見到妳真好! 掛住我哩~ ^~

三佢直頭係力神! :P

三三: 食晒齋我又唔 (未) 得, 但就真係鐘意咗食大量菜, 厭食多肉.

最近亦真係明顯健康咗!

樂遊兄: 其實有 oD大隻佬係食齋 ga. 例如呂頌賢. 只要食番多啲豆類一樣夠照.

"食完就坐,坐完就食的辦公室友食這麼多肉就很易出事。"

所以做運動係必須. 但係又成日嬾做..... hummmm, 唯有食清 oD咯~ 起碼冇咁傷!

^~

Anonymous said...

LDD: 其實差不多天天都有來看看的,但許多時搭不上嘴罷了。

梁巔巔 said...



咁佢哋嗰度妳又成日搭到嘴咯喎~

><

Anonymous said...

洗唔洗閒趣畫公仔畫出"腸"? 留個言俾你叫做俾吓面咋!

梁巔巔 said...

超~