Sunday, December 02, 2007

鳩嗡偉論~


嗱,若然有支持泛民或者支持民建聯,又或直頭係泛民或者民建聯嘅 Blog 友或睇到呢篇偉論嘅其他仁兄仁姐,唔妥唔順超嘅話,咪攞碌嘢嚟「隊」我攞塊嘢嚟「星」我吖!尤其是民建聯班聲大夾惡嘅茂梨呀!我驚咖!真係驚咖!嚇 Q o親我,以後唔減再寫 Blog 咖喇!

唔。。。。嗱,即係咁,今日兩位阿太 (其他嗰啲可以不理) 嘅決鬥,小弟我會投。。。。我一定唔會投假四萬,我正諗 o緊投孽瘤或者投廢票。

我憎假四萬,各位都知咖嘞!挑佢老味成鳩日都話良心良心,慳啲啦!有唔少人真係當正妳係女神好人,X~ 白撚痴!講番轉頭,妳估佢當年唔 Q 想上位?!係佢沉唔住氣,冇阿曾狗鴨 Don 咁 X 咋嘛!妳估佢真係好人有良心?!

啲人話選妳可以代表香港仲有正氣,仲公義猶存,可以阻擋惡法,可以阻住孽瘤呢啲衰神上位,哈哈~ 笑死我呀!乜妳代表正氣公義咩?!阻擋惡法?廿三條遲早去硬咖啦!可以阻住孽瘤上位?佢上硬咖喎!不過,如果假四萬 win 咗,咁可以挫吓「蔑嘴蔑舌」,等佢上位上得咁易吖嗱。

又有啲人會話,可以選個冇咁衰嚟踢走個衰啲嘅。乜孽瘤好衰咩?我覺得佢又真係好衰兼惡形惡相再加「蔑」嘴「蔑」舌格衰咖!如果今次畀佢贏咗,我諗佢仲會好 Q 囂 tim!但佢贏,好處就多咯!

佢贏咗嘅話,就可以置泛民於死地而後得以火鳳凰重生,掃 Q 走晒班阻住地球轉嘅老屎忽,清好晒個腸胃。

而且,如無意外,佢好大機會做下屆特首,哈!佢咁直咁明咁蠢,唔似得曾狗鴨 Don 咁古惑,所以易 X 易鬧易監察。大家睇吓香港最近,喺契弟曾嘅管治之下,其實廿三條已靜靜雞變種咁入侵咗咖喇!

因此,畀個唔古惑嘅佢坐正,起碼冇咁恐怖。大家可能會話,嘩,到時直頭明刀明槍嚟喎!唔會嘅~ 我哋有「偉大」嘅基本法嘛!

仲有呀,佢坐正,我肯定會再一次團結到全香港人!

咁大家話嘞,畀邊位贏我哋有數呀?!

但孽瘤個格,喂,大佬,我真係又投唔落喎~

一個光明正大衰!一個假仁假義好!

我兩個都投唔落,決定投廢票。

14 comments:

樂遊 said...

「攞塊嘢嚟「星」我」
塊野是甚麼?哈!
我都唔明,都唔知係唔係夾定,除了兩位闊太外,其他侯選人真係有幾奇呢得幾奇呢。
真係兩個都投唔落。葉太係勁....但係太小氣啦。
條友去完stanford回來,就常常說甚麼我的研究認為香港可以行民主云云。挑!從李彭廣到李彭飛,我唔見得香港真係無人懂民主。現在就親建制親到無人有,然後又裝出一副我識你唔識的樣(民主要妥協云云)。原來Larry Diamond只是教曉她阿媽係女人。d記者就應該找來那篇食屎學位論文,看看她的「研究」與其行為有否違背,插佢。
一副王子復仇的模樣回歸,誰知又係靠向民建聯,唉!

收買佬 said...

我好想知邊個第三同邊個墊底. :-)

個條李永建, 講野低能到爆唔在講, 仲
夠膽係"最後拉票"那個環節清唱Amazing
Grace, 想死.

http://www.youtube.com/watch?v=HrVnE1tj-Jg

又, 推介你地看看各侯選人個BLOG.

收買佬 said...

Sorry for not putting the link in my previous
post, anyway here you go:-

http://hk.news.yahoo.com/fc/news_fc_hkelection.html

梁巔巔 said...

樂遊兄:

"「攞塊嘢嚟「星」我」
塊野是甚麼?哈!"

XDDDDDD

有個候選人叫凌尉雲好似唔錯.

收收:

有個講國語嘅仲攪笑騎呢!

Arael said...

哈哈,罵的好呀。
我都好吾順四萬,也一定不會投她,無論對手是誰。

其實她們兩位好似,都是那種高高在上的樣子。四萬就完全覺得自己是貴族啦,甚至已經自以為是甚麼女神了,現在是拋身出來打救香港人的樣子。

如果我有得投票,大概會在那些陪跑中選一個比較不難頂的。

樂遊 said...

http://www.youtube.com/watch?v=dTDeiDbLq8w
飯碗勝利舞..真係百看不厭

收買佬 said...

LDD: 個國語人我無乜感覺. 其實佢上屆出戰我
0個區(西九), 所以無俾佢d 國語嚇呆. :)

那六個另類選擇, 好似係個貨櫃佬無0甘騎呢, 我
tip 佢跑第三0架. 又, 個何來, 就真係好心啦, 四
十幾歲auntie, 仲成日穿低胸衫露兩脾, 但唔覺
佢fit 更唔覺佢索, 好X核突. :-)

又, LDD 你好似無跟足選管會個guideline, 只係
係樹講兩太, 無提其他候選人....hmmm, let me
help you:-

“補選的候選人是妳永健、燒屍光、孽瘤、槳志諱、
零胃暈、陳太及何處來。"

梁巔巔 said...

Aeael: Hihi! Welcome!

係啦! 真係好乸憎假四萬!

我去過你度, 見到 "深入了解asuka後被rei掟死" <--- 唔明. 點解呢?

:)

樂遊兄: 呀哈哈哈哈哈!!!! 真係騎呢死!!! 啲友真係唔驚人笑咖噃!

收收: 嗰個凌尉雲其實幾得咖! 至於個貨櫃佬, 你咁睇得起佢!

"“補選的候選人是妳永健、燒屍光、孽瘤、槳志諱、
零胃暈、陳太及何處來。"

呀哈哈哈哈哈哈~~~~ Thank you! ^~

收買佬 said...

LDD: 我唔係睇得起佢, 只係話佢似番個
正常人0者. :-)

又, 上面漏了提及1號侯選人 -- 露肉成.
Sorry ! :-))

Anonymous said...

樂遊同各位, 我投咗跳飯碗勝利舞嗰個.

梁巔巔 said...

收收: 唔, 咁都係呀! 我估佢都應該有 oD基層支持.

Joyce: 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~ 妳好正呀!!!

收買佬 said...

真係俾貨櫃佬贏了第三﹗

但騎呢六兜友都要輸晒DEPOSIT. :)

梁巔巔 said...

哈哈哈哈哈! 收收, 好眼光 ar ha! ^~

"騎呢六兜友"

正!

"但騎呢六兜友都要輸晒DEPOSIT. :)"

我懷疑有 oD直頭係共產黨幫佢畀 o埋.

Arael said...

謝謝。我太懶,很久沒寫甚麼了。
"Arael"是動畫Evangelion中的一只‘怪物’。而動畫的兩位女主角就是Asuka和Rei. 那一句是劇情大綱。