Tuesday, December 04, 2007


難靜我心裡困憂 重重回憶似徬徨
無緣又為何遇上 更又為何相交往
從每了負了約會 妳 (們) 每一顆心已敲碎
往情逝了 緣盡了 是我錯覺要將愛追

我的真心本多渺茫 強將深愛埋藏
直到我心暗時 我就投降情心深種
到那一天終再會 亦沒法終身把妳淡忘
心已全屬妳 最美好都給妳

明白我的缺點 常常時刻怕妳變
但妳以無窮盡愛意 去慰傻傻我的痴線
從此不懂再愛誰 從此只對妳醉
柔情我在沉醉 叫我夢裡再把妳追

我的真心本多渺茫 強將深愛埋藏
直到我心暗時 我就投降情心深種
到那一天終再會 亦沒法終身把妳淡忘
心已全屬妳 最美好都給妳

妳愛中的我揮手 洗去我心中烙印
秋風幽幽的吹送 送給我這情深種

全部我心裡眷戀 重重回憶幾多轉
若是還存著下世 我倆面容有否改變
仍愛妳地老天荒 仍會深愛幾趟
唯願共妳在懷裡 再次訴說心愛戀

我的真心本多渺茫 強將深愛埋藏
明月照那晚在同時 我投降情深種
我今天的轉變 愛妳每分不改變
心裡祈望愛 像那星照
千載

曲名:Sometimes When We Touch
作曲:Dan Hill
作詞:梁巔巔

11 comments:

Anonymous said...

成日讚自己把聲掂, 不如你唱埋錄埋放上嚟益吓各位啦! :)

樂遊 said...

梁巔巔 said...

阿大: 我想咖! 但係唔識呀!

樂遊兄: 英文歌填中文詞有難度, 加 o埋呢首歌零鬼舍難, 所以有啲音要扭吓.

Anonymous said...

才子d,係啦,唱埋仲堅麻!

mad dog said...

叫3教你啦!

梁巔巔 said...

Joyce: 如果我第日真係喺呢度獻唱, 妳同阿大咪帶頭柴台!

阿大: :(

macy said...

梁巔巔

^.^ good!

虎茶 said...

如果你邊彈邊唱仲勁呀!!!! 其實而家已經好強呀!!

梁巔巔 said...

Macy: Thank you! ^^

虎茶: Heee heee! 遲 oD會呀可能!

多謝! :)

Anonymous said...

梁才子: 係要你失戀經驗咁豐富先寫到咁好o既詞架咋

梁巔巔 said...

簡直經驗豐富! ^~