Wednesday, October 03, 2007

電影力量


曾經有不少外國及本地機構都選出了若干齣最具影響力的電影。我雖不是電影迷,但也曾感到好些電影的確風靡一時,兼且對當時的人有著極大影響。

在我心目中,以下三齣電影,兩套外國一套本地,最具影響力。


壯志凌雲 (Top Gun)~ 當年湯告魯斯的一身白色 T - Shirt,短身皮褸,直腳牛仔褲和戴著雷朋墨鏡,不知有多少人跟著模仿。

還有在沙灘上戴墨鏡,脫衣打排球,很多男生都也試過。包括本人。

哈哈!最經典,亦是在香港怎樣也做不到的,莫過於我在異地常不戴頭盔,騎著電單車風馳電掣。因在香港一定要戴安全帽。


第一滴血 (Rambo)~ 其影響當然不是主角在電影裡面的造形。而是史泰龍在戲內所用的那一把多用途短刀。那時,不少朋友都在看完電影後忍不住走去買一把。


英雄本色~ 不用多說,一件 Mark 哥褸,講晒!

在您記憶中,還有那些呢?

5 comments:

樂遊 said...

topgun....未睇過.....而且一向都覺得湯告魯斯唔係怎樣靚仔,又唔覺佢識做戲。

當然還有李小龍啦.....「我少讀書...你唔好呃我」
周星馳的「醉拳金奶滴」的型像也是長存於心
其實珂得利夏萍的形象也是今天不少女性的role model。真的有人以為帶上Tiffany就變成Fair Lady,變得如人家那樣有氣質ga

Anonymous said...

嘩. 估唔到估唔到... 你嘅choices反映你年齡, 無四張都似三到尾... 同我好有代溝... :P and taste溝. wahaha!

Jan said...

我咁靚仔點解無頭髮~~

Jan said...

我一向都係一個戲迷中日法俄奧印德意每個地方電影都會睇,講戲其實好多都好正,睇其他地方電影講既野會有好多新思維.

梁巔巔 said...

樂遊兄: Top Gun 確係經典呢.

呀! 李小龍嘅 "曱甴~~~~~ 我曱甴~~~~~ 吔~~~~~ 吔~~~ 哎唷~~~~" 真係一絕!

哈! 証的 Tiffany 好成功!

阿大: Til~ 妳唔好扮細!!!!!!

詹詹: 你唔靚仔, 但好多頭髮喎~ XD