Tuesday, October 30, 2007

難得的帽


好鐘意奪寶奇兵入面 Doctor 鐘嗰「頂」帽。

同佢唔係咁熟,只係見過一次。後嚟喺閒談間知道佢會去西藏,於是我就話如果見到 Indiana Jones 嗰種帽,幫我買。

好多好多日後,喺最近,佢 send 咗個短訊畀我,話喺西藏番咗嚟,仲買咗「頂」帽畀我 tim!呀!我 High 到呢!喂,須知道,好多人聽完就算,我亦隨便問吓,哈!點知佢真係咁有心呢!

雖然同奪寶奇兵電影入面主角戴嗰「頂」唔一樣,但呢一「頂」難得的帽,我會好好收藏起嚟。Shanon,謝謝!(由於我個 Card Reader 搬咗去新屋嗰邊,所以喺手機入面幅相過唔到去電腦,唯有喺網上搵住「頂」代替先~)

順便 X 一 X 阿詹詹先得~ 詹詹,我嘅好兄弟,我哋識 Q 咗十二年有多啦!X!你條友去完西藏去完尼泊爾夠膽死番嚟同我講話冇得賣?!!?!?!!?!頂~~~~~

X~ 慚愧哩?!自己檢討下!哼!

21 comments:

Anonymous said...

冇謂為左頂帽傷左十二年既友情, 講下笑系嗎?

Jan said...

我...我...下次買比你~~
最多我送住我頂陪我出生入死既帽比你.

Jan said...

仲有...咁多年前既事你都仲咁記得~~!?!?!

梁巔巔 said...

Space 兄: 唔詐吓型 X 吓唔得呀~

詹詹: til~

一 X 定記得!

Jan said...

咁我下次去新疆買乜比你~
哈蜜瓜好唔好~

梁巔巔 said...

yil!

macy said...

梁巔巔

小氣人做小氣事!

Jan said...

係呀係呀...你說得完全對~~

梁巔巔 said...

詹詹: 死!

Macy: 哎吔~~~~~ 做 "炸兩"?!

macy said...

梁巔巔

唔係咩!? 一頂帽啫, 洗咩x人x得咁盡吖?!

梁巔巔 said...

鐘意吖!

macy said...

>_< 哼! 小氣鬼.

梁巔巔 said...

Heee heee~

Macy <--- 好可愛 ga!

Jan said...

我好想打冷震...

lu said...

點解叫人去西藏買哩d帽geh?

哩d帽...應該去澳洲買架嘛!澳洲大把啦!

梁巔巔 said...

..... -____-"

梁巔巔 said...

.... 咁話明奪寶奇兵吖 ma! 咁梗係去番西藏呀, 尼泊爾呀呢 oD地方買 la!

macy said...

jan

"我好想打冷震..."

我毛管棟tim...><

梁巔巔 said...

^~

Anonymous said...

点解無咗負責傳遞o既兩公婆係article入面???!!!

梁巔巔 said...

妳係 Shanon?

Haaaa, 係! 劉世興伉儷真係好唔話得! :)