Tuesday, October 16, 2007

另一類感覺


虎茶阿大先後提到唔同人都有代表自己嘅一種顏色。其實,唔只咁,有時,我哋亦會覺得一個人係會似番佢叫嘅英文名。


好奇怪。例如三三柯蓮娜,剩係聽把聲真係好襯柯蓮娜呢個名!又例如 Macy、Bee 同程霜又真係襯番個名嘅!

有時唔只係英文名 tim!好似網名咁,亦都會似番個噃!例如阿大咁,佢真身一笑,真係 Mad Dog 出晒嚟!例如四 Lu,真人好似 Lu Lu Lu (咪炳呀嗱!)。。。。

好嘞,講到呢度,究竟我想講乜呢?

除咗以上嘅,我想講嘅係有時我哋睇一個人嘅文字,亦會不期然聯想到文字嘅主人係邊一種聲同 o埋係咩性格。

又試試舉幾個例子吧。阿大~ 聲線沉而厚。黐線嘅 (中);三三~ 高音且尖。巴辣 (中一半);四Lu~ 聲甜。得意可愛 (中);Macy~ 小女孩聲。陰晴各半 (中一半);Bee 小妹~ 聲音輕柔。十三點 (中);程霜~ 男中音。才俊 Feel (中);五師兄~ 高音。風趣幽默 (中);小豬~ 呢個我直頭估錯晒!

嗱,以上只係純粹感覺 ja!多多得罪!咪炳!

14 comments:

Anonymous said...

我, 原來真係黐線嘅...

xiao zhu said...

噏咩呀你!嗱,唔好亂噏嘢呀!記住你講過嘅嘢呀。

你果啲"中" 同"中一半" 係咩黎架?

macy said...

"Macy~ 小女孩聲。陰晴各半(中一半)"

咩意思吖, 唔明喎!

我几時小女孩聲先,米誤導群眾喎!

我macy不嬲都咁macy, 咁又點吖!!??你咩意思吖?!

你好講清楚喎. =.=

Anonymous said...

嘩哈哈!你真係唔怕比人打!

Anonymous said...

有時腦中更會出現那人的屋企畫面忝!

梁巔巔 said...

阿大: 係呀.

小豬: 妳唔記得嗱, 我以前以為妳係仔嚟.

"你果啲"中" 同"中一半" 係咩黎架?"

估中/估中一半咁解囉!

Macy: 唏, 都話剩係睇 oD文字以為妳係小女孩聲咯.

"我macy不嬲都咁macy, 咁又點吖!!??你咩意思吖?!"

Heee heee, sorly! Ok ok.....

Joyce: Heee heee~

Anonymous: ! 係吖!

ChecheBee said...

: )

梁巔巔 said...

Bee 小妹, 妳係真嘅正 ga! ^~

xiao zhu said...

係喎,我都唔記得左添,仲以為你...哈,唔好意思呀,爭啲怪錯左你呀!

"估中/估中一半"? 吹脹!

梁巔巔 said...

^~

lu said...

點解我又變成咁多個lu架...

同埋咩叫做"真人好似 Lu Lu Lu" ?!?!

>_<~~~~~~

我聲甜?我一d都唔覺woh...
得意可愛?haha...你未見過我魔鬼個面o者 :P

macy said...

ok! 算你解得通.

Anonymous said...

乜程霜原來喺男仔嚟既咩?

梁巔巔 said...

四 Lu: 咁搵日要見下啦! ;)

Macy: haaaa! ^~

Anonymous: A~ 我啱啱識佢嗰陣都以為佢係女嚟. XD