Monday, October 15, 2007


先聽一聽以下呢首兒歌~

「願望要高 (願望要高)
盡力努力做 (盡力去做)
實行做到 (實行做到)
對我多鼓舞 (你會得到)!

看看我今天顯身手 你會知得到
原來只需努力做
我都做得到!!!!!」

曾狗鴨 Don,你真係呢~

嗱,有兩兜友都亂 Q 咁講嘢嘅!一個係美國嘅布薯仔,另一個係台灣嘅土仔阿扁。

之不過,美國嘅布薯仔最多都只係讀錯字發錯音兼甚多間歇性語言障礙,但佢有自知之明,起碼佢會喺辯論或者講嘢嘅時候整個接聽器等 oD智囊提水。

土仔阿扁亂咁嚟,但佢知自己做 o緊乜!佢亂咁嗡係為咗自己利益著想,爭取更多支持。暫時嚟講,亦叫成功。

哈哈,至於曾狗鴨 Don 你,好嘢呢!嬾醒其實豬頭炳!易亢奮但又同時失控無倫,人哋提你水你仲鳩撚 fing fing 咁阿支阿 jor 阿花這樣那樣 gee gee gut gut,以為好撚叻!而家出晒醜啦!

你老細都對文革十年浩劫好避諱,哈,你就仲叻唔切攞嚟咁鳩嗡,真係 X~ 笑死你 oD,笑死鬼佬兼且激 o親阿公~ 你 oD老細呀!

曾狗鴨 Don,你睇你幾醒?!布薯仔同土仔阿扁都唔係你嗰皮!你做得到喇!

4 comments:

樂遊 said...

佢d質地真係好差。......那個甚麼英國人埋下的地雷可能就是他。
葉太當年的民主搞出希特拉論都還可說得通...文革配民主....真係港恥

梁巔巔 said...

諗起佢每朝早都會對住佢嗰個上帝祈禱嘅時候就想嘔~

Anonymous said...

所以我先話唔覺意開着電視見到呢挺新聞真係有中伏嘅震撼囉。年紀大心血少,受唔住刺激。如果識恥笑都好呀,依家連笑都覺得晒時間。

梁巔巔 said...

對呢條無恥友, 真係笑唔出!