Sunday, October 14, 2007

The Twilight Zone~ The Misfortune Cookie


以前啲電視節目,好多都好正!其中迷離境界 (The Twilight Zone) 更係我最愛之一。

今日喺 Macy 度見到佢 post 咗另外我最愛嘅經典之一~ Family Ties (話時話,佢好犀利,成日畀佢搵到啲好 Q 難搵嘅好嘢!好似之前我喺呢度公開求助去搵一個我搵極都搵唔到嘅,竟然畀佢搵到喎!勁呀!),於是我就試吓喺 YouTube 搵吓有冇迷離境界啦,我首先以 The Twilight Zone 去搵,有係有喇,但都係好舊嘅系列。

後嚟,我用其中好鐘意好記得嘅一集嘅名~ The Misfortune Cookie (呢集我當年錄低咗之後翻睇又翻睇咗無數次!) 去搵,嘩哈哈哈哈!!!!!結果有呀!搵到呀!!!!正!

一齊欣賞兼再重回迷離境界啦!



嗰度仲有 The Twilight Zone 嘅其他各集。

真係好好 Feel 呀~ 頂!

2 comments:

macy said...

梁巔巔

^_^
正吖! 睇到我都好似入左Twilight zone咁...

thanks for sharing!!
ps. 我post的fmaily ties link係我大佬揾到架.佢都係fans之一.

梁巔巔 said...

Macy,

真係睇到好 High 呀!!!!