Wednesday, September 19, 2007

縱橫四海


喺記憶入面,我剩係介紹過一樣關於電腦嘅嘢,就係 Trim 歌。冇法啦,I'm 電腦白痴嘛。若然介紹錯,瘀皮就無謂啦!

哈!最近睇數字週刊,發現有呢樣好好玩嘅嘢!

嗱,冇好耐之前咪有一架肥嘟嘟嘅飛機喺香港嘅上空低飛嘅,嘻嘻,好正好過癮呀呵!?!想唔想親身體驗呀?!

「願望要高~~~~ 願望要高~~~~~~ 盡力努力做~~~ 盡力去做!」揸住架飛機,任您去飛,爽爽!

去呢度 Download 啦。下載完按 Ctrl + Alt + A,飛機座架兩款畀您揀,任君遨遊四海飛翔世界!

6 comments:

梁巔巔 said...

一寫電腦嘅嘢冇人留言..... :(

macy said...

我黎我黎 ^_^

我有click去睇過,但係無download吖...嘻嘻~ 因為...好似...唔太過癮喎...你下次再介紹吓其他新發現吖...

Anonymous said...

我又來.

個mptrim software好似幾好用, 會試下.

梁巔巔 said...

Macy & Uncle: 您哋真好! :)

樂遊 said...

炒機了!!!!

梁巔巔 said...

好多制要兼顧, 真係好難玩!