Wednesday, September 05, 2007

午夜靚聲~ Sabrina


不喜歡區瑞強,但他逢每週日晚在港台的節目,我好偶爾都會開來聽一下。原因是他每星期也請來一位嘉賓,是真正懂得唱歌的歌星或歌手,所以聽聽請了誰來現場唱歌。

儘管如此,如前說到,也只是好偶爾才開來聽一下。好偶爾,偏偏在剛過去的星期日晚,節目一開始我就扭開收音機,調到那裡,聽到一把曾經好熟識的聲音,原來,她是 Sabrina。

Sabrina 的聲線略有磁性,不單天生一副好歌喉,更係天生的台上耀眼星星,壓台感比很多天皇歌星更厲害!她唱歌,最吸引之處,是忠於原唱,但又懂得適當配合自己的演繹,不多不少,剛剛好。

爐火純青。

以前曾提到,自富麗華酒店拆卸,沒有劉伶吧後,便再也欣賞不到她的絕妙歌喉。那晚,我聽足全個節目。感覺,好熟識、好舒服、好像回到彷如昨天的那時。

哈!更巧的是,我在星期一,去到銅鑼灣某大酒店時,發現她原來在那兒唱歌呢!看來,或者我以後會常常到那裡了。最完美係,與她再去聽 Sabrina 唱歌。

Rita,對嗎?

12 comments:

樂遊 said...

「更係天生的台上耀眼星星,壓台感比很多天皇歌星更厲害」
這就是「大隱隱於市」了。

樂遊 said...

另:我都幾懷念轉轉餐廳的自助餐,好多野食! XD…..不過杯咖啡就很差。

Manna said...

講開又講,原來我以前訪問過sabrina呢.佢本來有機會出唱碟,但那時佢年輕,掛住愛情飲水飽,無心錄唱片.冇左一個機會.

不過佢份人幾樂觀,在酒店夜總會唱,佢既靚聲仍然好多人捧場.

佢唱Karen Carpenter的歌,最正!!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 哈哈! 冇錯! 真係大隱隱於市!

"轉轉餐廳的自助餐"

簡直正!

鳥飛: "原來我以前訪問過sabrina呢"

哈哈! "面對面" ma! 正!

"佢唱Karen Carpenter的歌,最正!!"

全部英文金曲, 都正!

ChecheBee said...

RITA????!!!!!!

shd u hv thing to update me?

梁巔巔 said...

呢兩日打畀妳. ^~

macy said...

呵呵呵! 講到尾,原來唔係講sabrina,係講rita!!

梁巔巔 said...

同佢已經昇華到去老死

Anonymous said...

你講得o岩! 我o個晚都有聽, "sabrina"真係唱得超正, 不過其實我唔係太知佢係邊位.

梁巔巔 said...

Hello~

好聽就得~

:)

sofei28 said...

請問銅鑼灣邊間酒店?

梁巔巔 said...

Hello!

銅鑼灣 Park Lane 酒店地下酒廊.

:)