Tuesday, August 28, 2007

奔向彩虹


Hummm~

星期一,humm~ 例牌冇 mood。。。。加上今日又落雨又有陽光,X,唔湯唔水,陰陽怪氣,咩驟雨中的陽光,最憎咖嘞!

哈!點知今朝就喺我極度無奈冇 mood 兼冇癮之際,一起身,畀我見到彩虹喎!嗱,雖則彩虹唔係乜神奇特別嘢,但人生查實又有幾可真係會見到?!而且,timing 仲要係較到咁啱喺嗰一刻畀我見到!嗰刻,我仲好自然好電影咁即刻諗起呢首歌 tim!

歡呼聲 盼望它不會停 朋友的歡呼聲
策勵我赴前程 求力創新高峰 令我精益求精
爭取出線 爭取脫穎 將努力換殊榮

時光緊迫 拚命跑不要停
群眾呼敦促 壓力卻是無形
人在競爭之中 為理想去求勝
光輝背後 總有別情
勝負難決定

「人在競爭之中 為理想去求勝」~ 好勉勵呀吓。

唔開心嘅時候,又忽然出現一 oD叫人感到彩蝶美燕為雙翼,花香滿人間嘅嘢,呢啲,就係人生嘅可愛嗎?!

歡呼聲 試聽

P.S. 小豬,番嚟記住再搵我。甚念!

15 comments:

梁巔巔 said...

老生常談~ 強者之道 遇強越強

其實~ 強者之道 上善若水

梁巔巔 said...

朱唇王子, oD歌幾好聽吖~

^~

樂遊 said...

我見過一次。在馬料水大學,剛下完雨....個天很清,很美的。

只可惜,身旁是條麻甩粗口仔。

mad dog said...

你知唔知彩虹係神同人嘅約定嚟架? :) God Bless You! 你睇, 你一起身佢就搵你啦! ha...

Mugen C said...

嘩!係咪山頂or Pok Fu Lam?

MC~

Anonymous said...

man, it's beautiful

Anonymous said...

唔怪得知昨天聽到你把聲 ngau ngau o地啦,仲以為你有什麼事tim?!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 哈, 咁就真係煞風景!

阿大: 真嘅?! Heeee! 有運行!

Mugen C: Pokfulam~

Mich: :)

Queenly: ^^

Anonymous said...

這曲當時被人加了個"走"字在歌名中, 笑餐死.

這曲不是叫"奔向彩虹", 你知ga ho?

梁巔巔 said...

你冇睇到試聽咩? ^~

The Inner Space said...

我個人悲觀些﹐畀我見到彩虹又點﹐曾見見過雙彩虹添﹐祇概嘆為何美好的事物﹐總是那麼短暫﹐遇到好心的人﹐轉眼又走了...!!!

macy said...

看來,你心情好好多咯喎?!

梁巔巔 said...

Space 兄: 唔.... 那總比冇好.

Macy: 好 oD啦!

Anonymous said...

看見彩虹, 人都心情好:)

梁巔巔 said...

:)