Wednesday, August 29, 2007

煲碟


我其實唔係唔鐘意睇電影,只係唔 likey 入戲院睇。原因以前都講過,不贅。

另一個主要原因,係好享受喺屋企睇。嘩,戙起隻腳睇又得;瞓喺度睇又得;對住個噴出三匹冷氣嘅冷氣口「嬲」住張氈睇又得;好似豬咁一路睇一路食呢樣食嗰樣咁睇又得;睇睇吓做 oD不雅動作好似撩鼻屎咁又得,FREE!

而且,我睇電影、電視劇或其他節目好興當睇到啲好吸引嘅地方嘅時候,重複又重複咁睇。好似龍年 (Year Of The Dragon) 中段入面尊龍喺唐人街堂口同幾個叔父開會嗰幕,我重複又重複睇超過一百次!

煲電視劇集比煲電影我更鐘意,尤其是好耐以前嗰啲,因為有種好迷離嘅 feel,好似返番以前咁。

而無論係煲電影、煲劇集抑或煲其他,總之就煲碟,對於某啲碟,我都好好番睇又番睇,番煲又番煲。好多時直頭係只係播住,間中望吓,留意吓,自己做其他嘢。

唔知點解,好親切。

怪。

18 comments:

Anonymous said...

頂, 唔click張相都睇唔到嗰疊原來係碟嚟... 咁似潮州薄餅嘅...

macy said...

你唔鍾意入戲院啫, 但係係戲院睇的感覺又好唔同, 雖然戲院大過屋企好多, 但係反而好似得番自己一個人咁, 我會好投入, 可以喊得更舒服.笑時, 又有其他人陪, 都好好FEEL.
除左嗰D唔熄電話的人...

我都有一堆珍藏碟, 不日放映, 睇左一百几十次都會再有興趣睇, 睇到死咯.

Mugen C said...

din 兄,你未落水冚蓋點煲碟唷... XD

MC~

Anonymous said...

x2 with mugen c。

呢幅極其量係煎唔係煲。XD

梁巔巔 said...

阿大: 為咗配合呢篇主題, 專登放啲碟落隻鑊度影 ga 我!

潮州薄餅? 有 ga 咩?

Macy: 咁當然啦, 有 oD大場面係要喺戲院先享受到.

Mugen C & 333: 乾煲 (煲)! ^~

Anonymous said...

頂你唔順 >_<

The Inner Space said...

巔巔兄:

煲碟呀!!!!卒之明白了。


另 macy 昨晚看北美洲新DVD發行日子﹐早前談過得「血腥雙導」昆田塔倫天奴 and 洛烈加斯﹐執導兩套戲﹐在北美一前一後打孖上映 grind house ﹐但在香港分為兩套戲分開放映。

DVD 也是分為兩部電影發行。

梁巔巔 said...

啤啤熊: 咩唧! :)

Space 兄: 呢套冇乜興趣噃.

而家最想睇 The Twilight Zone. 但好 X 貴!

虎茶 said...

見到張相時, 我飲緊杯茶, 差少少噴左出黎呀! 無命!

梁巔巔 said...

呵呵呵~

Anonymous said...

哈!你很可愛呢!

macy said...

梁巔巔,

大家竟然對你張相有更大興趣. 如果你用個煲可能會貼題d ^_^

我鍾意係戲院睇戲多d,但係煲劇,已轉用pc & notebook咯.
係我地有生之年,唔知揾唔揾到family ties.

inner space
thanks!
我都係鍾意 昆田塔倫天奴 多d, 可能淨係買佢嗰隻dvd.

梁巔巔 said...

abc: Heeee~ I am ga 真係!

Macy: "係我地有生之年,唔知揾唔揾到family ties." <--- 我搵 o緊 ga!

macy said...

咁等你好消息啦...~_~

梁巔巔 said...

等我! ^^

The Inner Space said...

巔巔兄 多借你的版位﹐

講開又講


噢﹐Macy

你只欣賞昆田的導技多過他的演技﹐參考影訊﹐昆田有參演另一部電影的。

macy said...

梁巔巔

你好似好有信心咁喎!? 你實揾到咩!?

inner space,

"你只欣賞昆田的導技多過他的演技﹐參考影訊﹐昆田有參演另一部電影的。 "

係!? 我睇下先.

梁巔巔 said...

Space 兄: 客氣喇! :)

Macy: 我會努力! 記住呀, 我搵到, 一齊睇! ^^