Thursday, August 30, 2007

生理。心理。羊扒。


尋日整個人除了身體上好累之外,心情上沒有特別感覺,沒有開心也沒有不開心。不錯,中午時份確是發生了一點事情令我不太高興,但對方事後亦懂得主動修好,解釋 (我很欣賞講道理,會反思的人。畢竟,太少了。) ,加上稍後我吃了一頓重量級午餐,心情也就回到甚麼都沒發生過一樣。在以前,必定仍幹他媽的。

甚麼午餐會有這樣能耐,其實並不怎特別的喇,最主要是配合我的天生樂天 DNA~ 雖然,人越大越灰。。。。

Set Lunch 不要,反正其他單點的也有湯、餐包和餐茶,而且也只不過多付二十多塊,份量更多更勁。

我點了鐵板羊扒餐另加一客法式焗蝸牛。

白湯,一般。

餐包 (牛角包),不錯。

大配角法式焗蝸牛,水準之中。但那個用來鉗住蝸牛的工具,很鬆,害我好幾次出了把蝸牛滑出碟的大洋相。

主角鐵板羊扒,嘩!重量級!在遠處我見她端著拿來時,我已準備好用大餐紙好優雅地等待,誰知,侍應小姐體貼的在另一張桌子上倒上黑椒汁。。。。熱呼呼熱滾滾的嘩啦嘩啦!霹靂啪嘞!咋喇咋喇!很久沒試過!

主角的侍婢~ 薯條,炸至外皮燶度剛好又軟韌,精彩!

主角羊扒要五成熟,對辦!份量,都說是重量級,勁!質地,鬆軟可口。味道,味道。。。。近乎不羶!唉,羊扒不羶,如同沒性格沒靈魂的肉,像啥?!吃來幹嘛?!儘管仍有一點點丁點兒少少的羶。

凍齋啡走甜,很好。

唉,整個餐,我本來會給九十分以上的。只可惜那客缺少了羶味但實在又好吃的羊扒,我給六十分。

美中不足,有時也可足以致命。

餐廳:新波士餐廳
結賬:HK$108~

22 comments:

Anonymous said...

樂天 DNA...人越大越灰
same here lah!

害我好幾次出了...的大洋相
笑死!

凍齋啡走甜
咁都好飲??? 好苦啫!

我今日個lunch平過你! $65 (+10%), 另一杯$19危地馬拉咖啡

The Inner Space said...

唔羶的羊扒真是不是味兒﹐勁羶的加薄荷遮厘﹐是我的選擇!

巔巔兄:

成日聽你話好攰﹐個潤可能有事播!

虎茶 said...

羊扒不羶,如同沒性格沒靈魂的肉 <<< 贊成
羊就要有"加拉底"味. 就係要果種好變態的feel.

梁巔巔 said...

阿大: 大家共勉!

"凍齋啡走甜
咁都好飲??? 好苦啫!"

型! 而且苦中有樂呀飲凍齋啡~

Space 兄: 食咩扒都好, 我只愛加茄汁.

"成日聽你話好攰﹐個潤可能有事播!"

有心. ^^

我諗係少做運動.

虎茶: 識食呀! 冇錯!

The Inner Space said...

巔兄:

情有獨終﹐獨愛茄汁!

我心多些﹐
豬扒~~~~洋蔥或蒜蓉 ﹐
牛排牛扒~黑椒and介辣,
羊排羊扒~薄荷遮厘

.....XD

梁巔巔 said...

呀, 有例外, 吉列豬扒我會用卡夫奇妙醬.

樂遊 said...

現在已吃不消這麼大塊頭的肉了。.....羊肉一家要勁蘇!!!!!
的確,有做運動和無做運動的精神狀態是差很遠的。

The Inner Space said...

巔巔兄:


你曾旅居楓葉國﹐Quebec 魁北克﹐ 她們有樣叫“Montreal Grill" 的多種香料合成調味粉﹐ 聽說用來殗牛排很冶味﹐
有何心得分享下。

梁巔巔 said...

樂遊兄: 其實吃得多肉真係唔係咁健康!

Space 兄: 未聽過噃!

牛扒, 都係原汁原味擺喺爐上面燒最正!

Anonymous said...

食物真的可以慰籍心靈。
有時抽起條癮都會突然想食扒...例如讀完你呢篇文之後。

macy said...

梁巔巔

細個好鍾意食灣仔波士頓餐廳的扒,因為唔係成日有得食, 外香內軟,仲要大大件, 一個人食唔晒.
大個左鍾意去食美式餐廳羊仔骨,因為好羶&嫩.加上焗薯皮...

而家見到咁大舊肉,好驚,諗起你個腩,仲驚!

凍齋啡走甜~ 好傷胃!

梁巔巔 said...

Cosmirays: 冇錯!

"有時抽起條癮都會突然想食扒...例如讀完你呢篇文之後。"

妳好識冧人呀吓! ^^

Macy: 聽講波士頓餐廳 oD扒都好正! 喂, 就下 week 去食. 好唔好?

"而家見到咁大舊肉,好驚,諗起你個腩,仲驚!"

頂! 妳咪加入阿大嘅行列呀吓!!!

macy said...

我而家淨係食凱撒沙律,你會唔會歧視我先.

”妳咪加入阿大嘅行列呀吓!!! ”

哈哈!我地好心先至提提你喳,回頭是岸吖!

梁巔巔 said...

"我而家淨係食凱撒沙律,你會唔會歧視我先."

唔會. 但試少少嘛.

Okay, 等我揀間齋菜館先. :)

"哈哈!我地好心先至提提你喳,回頭是岸吖!"

哼!

macy said...

都好喎, 下次食齋吖!

The Inner Space said...

唔之 Tony Romas 還在嗎? 好耐無去個頭。


網頁裡面話:

店內出售的牛排分為三種分量,並有三種特色醬汁可供選擇,去迎合不同食量和口味的客人。而「聖達菲沙拉」和「凱撒沙拉」均是很受歡迎的食品之一。

Anonymous said...

macy: "諗起你個腩" wahahahah!!!!
"妳咪加入阿大嘅行列呀吓"
見過你嘅人都會係咁反應... 無計. :)

"妳好識冧人呀吓"
cosmicrays都唔係咁嘅意思...

梁巔巔 said...

Macy: 一於咁話!

Space 兄: 唔知香港有冇得食?

阿大: "妳好識冧人呀吓"
"cosmicrays都唔係咁嘅意思..."

喂, 佢話睇完呢篇後好想食, 咁仲唔係暗讚我寫得好吖?!

Anonymous said...

無無聊聊走過黎,無喇喇擺左上檯?
就咁,阿巔兄,閣下的確係妙筆生花既。

我對巔兄(之文采)景仰之情如滔滔江水,連綿不絕,亦如黃河氾濫,一發不可收拾...(wahahaha)

阿Mad dog, 間唔時都要由阿巔兄發下夢,陶醉下。

尋日我的確抽起條癮想鋸扒,不過卒之無鋸到,食左日本野…

梁巔巔 said...

Cosmicrays: "我對巔兄(之文采)景仰之情如滔滔江水,連綿不絕,亦如黃河氾濫,一發不可收拾...(wahahaha)"

正呀! 嚟咯! 我哋擁抱咯! ^~

Macy: :)

Anonymous said...

危險速逃!

梁巔巔 said...

Heee, 唔駛驚喎~~~~~