Saturday, August 04, 2007

星期六短打


爽身粉

好耐好耐好耐冇用爽身粉呢樣嘢。今日忽然諗起呢樣兒時寶貝物,即去買咗一樽。

沖完涼,抹乾身之後,「沈」呀「沈」,「沈」呀「沈」,係咁「沈」!Heeee,正!真係好爽!然後瞓上床碌嚟碌去,哇哈哈哈!仲爽!

感覺未至於番到媽咪嘅肚入面,但絕對係 Born Free~

乳鴿

繼風乾牛肉、豬肉之後,最近同時迷上乳鴿,尤其是滷水乳鴿!

乳鴿比雞、鴨、鵝更正!肉實得嚟纖維細密;皮更爽滑厚身;而且骨肉入味一流!又的的骰骰,我見食慾猶增,絕對非其他三禽所比。

光冰

屋內,把燈光較到最暗,調一杯淺色雞尾酒,放這兩粒寶貝下去,她一定冧!

當然,再配合迷人眼神同磁性語調兼夾又 cute 又俊殺死人嘅樣及面部表情,就好似我咁,更掂!o騎 o騎!

7 comments:

The Inner Space said...

個人覺得「風乾牛肉」只有「大拖羅」刺身﹐可與比擬﹐「乳鴿」不入此流!

aulina said...

大個仔咪再用johnson's爽身粉啦,好多佬版架而家。

Anonymous said...

看完第一篇, a picture immediately pop up in my brain, 我巳頂不順...想死了.

梁巔巔 said...

Space 兄: 好難比呢!

三號: 係? 但都係用番 BB 嗰隻有感覺啲~

Uncle: 點解頂唔順, 兼想死吖?!

我好肉, 肥嘟嘟.... er.... 可愛. 我知, 係唔係正到頂唔順呀?

Anonymous said...

睇完第一篇...加埋第三篇,OMG!!!!

Anonymous said...

咁大個人仲用爽身粉, 唔係呀? 有尿疹咩你?

梁巔巔 said...

Joyce:

^~

阿大:

呀哈哈哈哈!

til~ 有尿診先用得咖?!