Sunday, August 05, 2007

在異性眼中你是個大壞蛋嗎?

成日畀人以為我係邪牌,唉~ 都好多年咯。其實,我好純潔咖。尤其是對愛。

玩完呢個心理測驗,真係好準!

題目:如果你的另一半故意挑釁惹你生氣,你的直覺反應會是什麼?

1. 大吵一架

2. 冷戰不理會

3. 玩失蹤消失

解析:

1. 選「大吵一架」的朋友異性眼中【你看起來是個大壞蛋】。外在條件相當有使壞本錢的你常常被誤會是的多情種,但實際上你是個...被欺負的軟柿子:這類型的人本身自我要求很高,不管是外型、存款數字、身分地位或者是頭銜。。。。等等都有一定的份量,因此看在外界眼中很有使壞以及欺負另一半的本錢,可是不然這類型的人一旦動了心就繳械了,對方怎樣凌虐他,他都會默默忍受。

2. 選「冷戰不理會」的朋友異性眼中【你看起來不太像大壞蛋】。左看右看都是正常人的你骨子裡卻藏著各種不安分的壞念頭,等著機會到就妄想要使壞:這類型的人外表看起來正常,可是腦子裡常常會妄想一些情節,例如看到一些漂亮女生或帥哥時會想把對方撲倒有多少..等等念頭,不過想歸想,卻不敢實際行動。

3. 選「搞失蹤消失」的朋友異性眼中【擺明就是個大壞蛋】。留著壞胚子血液的你無時無刻都在動歪腦筋,一有機會絕不放過:這類型的人太自信太自我,他認為只要自己一出手絕不虛發,任何異性都會到手,在所有異性眼中是個不折不扣的太壞蛋。

12 comments:

梁巔巔 said...

我~ 1.

.... 都話我係邪牌樣, 天使底 ga 啦!

唉, 坎坷一生....

The Inner Space said...

3. 【擺明就是個大壞蛋】

哎唷! 點解我橫睇豎睇都冇忽似。



巔巔兄擺多個POLLS 問卷可以嗎?

macy said...

3. 【擺明就是個大壞蛋】

準!還差一點...

我應該是【看來不像是大壞蛋,心底卻是實實在在的一個大壞蛋】

梁巔巔這個問卷是為你度身訂造的嘛?有點對號入座的感覺.

mad dog said...

嘩, 超準呀! 我係1呀!!!! 頂!

Anonymous said...

!!!!!!邪

梁巔巔 said...

Space 兄:

! 等我尋日仲讚你好仔 tim! 哦! 原來....

"巔巔兄擺多個POLLS 問卷可以嗎?"

冇問題! 但問乜呢?

Macy:

"我應該是【看來不像是大壞蛋,心底卻是實實在在的一個大壞蛋】"

哦!!! 原來妳先係真邪牌!!!!!

"梁巔巔這個問卷是為你度身訂造的嘛?"

就係咁先攞嚟玩 & post! ^~

梁巔巔 said...

阿大: 唔係呀?! 妳有咁好?!

Mich: 邪? 典解呀? 妳又係揀1吖?

macy said...

我死都唔認係"邪牌"架啦 >_<

樂遊 said...

唔係好識揀。
既然是故意,就是有真正原因。我會要求她指出該原因。
否則,就是故意無理取鬧,我最忍不到這些。分開也沒有法子

The Inner Space said...

quoting:
"等我尋日仲讚你好仔 tim! 哦! 原來....巔巔兄擺多個POLLS 問卷可以嗎? 冇問題! 但問乜呢?"


我真正好好仔架﹐所以話冇一樣如問卷所言! 新問卷就是把這個轉上去囉﹐CAN 嘛?

梁巔巔 said...

Macy: 今個禮拜尾咪知囉! Heee heee!

樂遊兄: Ummmm, 咁即係1囉! :)

Space 兄: 好吖, okay.

但係, 轉咗上去, 你一樣咪又係揀番3?

.... 唔明. 請再講明少少. :)

The Inner Space said...

當然仍然選擇3 喇~雖然
橫睇豎睇都冇忽似。
我真正好好仔架﹐
所以話冇一樣如問卷所言!

3. 「搞失蹤消失」的朋友異性眼中【擺明就是個大壞蛋】。留著壞胚子血液的你無時無刻都在動歪腦筋,一有機會絕不放過:這類型的人太自信太自我,他認為只要自己一出手絕不虛發,任何異性都會到手,在所有異性眼中是個不折不扣的太壞蛋。