Thursday, August 23, 2007

誤人子弟周公公


誤人子弟變態宋之後,另一個要 X 嘅係中五教我西史科嘅撚頭~ 誤人子弟周公公。

呢位周公公,點解要 X,抵 X 呢?衰咩呢佢?佢衰~

衰唔曉教書~ 唔撚緊要!

衰教書100%照筆記讀~ 唔撚緊要!

衰教書100%照筆記讀,讀到勁過催眠,唔駛佢自己睇仲好~ 唔撚緊要!

衰黐脷根,嚴重嗰隻~ 唔撚緊要!

衰外表私縮~ 唔撚緊要!

衰擦鞋~ 唔撚緊要!

衰冇料~ 都唔撚緊要!

衰樣衰~ 更加唔撚緊要 (天生咖嘛)!

但至緊要嘅係佢人格衰!衰人格,就一定要拎佢出嚟 X!

佢人格點衰呢?冇嘅~ 呢條粉腸兼撚樣唔鍾意學生問問題,問呢,佢會講啲難聽嘅說話如:「我係你呢,就識撈啲,出少句聲,冇人話你啞嘅!」

而且,周公公佢會無撚端端憎鳩你,但你明明冇得罪佢 ga 噃。最掂呢,係佢會以老師身份去用眼神「蔑」鳩你!

周公公,你冇料兼唔識教書,唔去改善,用晒啲精力,時間去埋堆,做傍友,你嘅德行非常配襯到你嘅外表。但可惜,多年前你個老死榮升校長後,幾個副校長都冇預你,哈,咩組長就有得你做。你知唔知點解?!因為,連你老死都心裡明白,你冇料兼出唔到大檯呀 X 你!小周子!

周 _ _ ,你 oD料,吔蕉啦!我當年嘅料,勁撚過你呢啲亳無朝氣彷如等退休嘅撚頭戇鳩!(注意!我當年雖然頑劣,但非常有大有細。我冇囂過佢!)

我 X 你老母!

7 comments:

Anonymous said...

嘩, 粗口多到吖. 勁能到呢...

樂遊 said...

哈哈哈!我講書都是超悶,學生勁訓,而且都有痴利根,還要成為學生笑點!
以前總會有這樣的老師可以生存(仲要隨時住半山),實在使我羨慕。我讀書時,老師講個爛gag我地都覺得佢好有趣啦。
我反而遇到很惡的西史老師,他對我的影響最大。他講書唔講內容,只講事情的大背景和可用的思考方向,書本內容自己睇(佢認為你識字ga ma)。不愛派筆記,model essay(雖然最後都會派),要我們自己啃書,最鍾意講「你對知識唔尊重」「書唔係咁讀」。睡覺,鬧;坐得衰,鬧;測驗唔好,鬧;上堂遊魂,鬧!兩堂鬧一堂,往往鬧到趕不上進度。學生上課壓力超大,我當年是「覺皇」,壓力可想而知。他對學生的態度我也不太認同,但他常說「呢d野(讀歷史)就係要悶,就係要捱,就係要睇好多書,就係要下死功夫,咁樣先至有功力。怕悶怕辛苦就唔好take呢科」。我最buy呢句!這也是我一直看甚麼愉快學習和不少學生不順眼,也不愛派筆記的原因;「阿蛇,d野好悶,好多野讀」我真的想說「你個底唔好,所以好似好多野要讀。怕辛苦就唔x好讀」,但我不會,因為現在真的很多學生怕辛苦又無用唔讀中西史了,總要保留客戶。

梁巔巔 said...

阿大: ^~

樂遊兄: 唔好講笑啦! 即使你係, 但你喺我心目中, 已經係精彩!

:)

Anonymous said...

"粗口成文"仲唔係你?

梁巔巔 said...

我認 o格~

Anonymous said...

巔兄:叉開問句,貴寶號前後咁多次投票,有無record?有無得睇番?有無跟進?做完就算?

梁巔巔 said...

哈哈! 今晚我會略寫喎~

但再之前嗰兩次, 冇.