Friday, August 24, 2007

三節棍


(一)

尋日中午喺香港仔做完嘢,個秘書帶我去咗佢成日推介話好正嘅謝記魚蛋度食晏。

我叫咗魚蛋麵同炸魚皮。魚蛋麵幾大碗,一碗每種魚蛋有兩件,真係好彈牙!但味道沒甚麼特別。湯底清而味夠,不錯。

炸魚皮亦不錯。好厚身,夠脆。

吃完後本來已飽,但見到對面有個靚女坐咗落嚟,叫咗碗牛丸河,靚女加牛丸,我要坐多陣望吓啦自然,於是叫多碗淨牛丸。

淨牛丸一碗八粒,一半牛筋丸一半牛丸,hummm,同我喺街市買番屋企整雜錦肉丸煲嘅冇乜分別。好彩,heee,仍有對面嗰個靚女補數。

傳聞呢間舖喺山窿入面,而家山窿已剷,但仍在舊地。今日坐底嗰時我發現手提嘅接收一格都冇,可能所言非虛噃。

(二)

下晝番屋企嗰陣,喺巴士碰見當年好識教書,對我好好嘅中史老師黃 Sir (真係邪!尋日 X 完個衰嘅今日見到個好嘅!),見到黃 Sir,我有一種好親切嘅感覺。

我坐喺佢旁邊,一坐低佢就指住我個肚腩話:「嘩!梁巔巔你咩事呀發生?!」

成個車程大家傾得好歡暢,黃 Sir 仍然咁寸咁幽默,衣著依然好似當年咁得。望住佢落車嘅背影,再到佢回頭再一次同我道別,嗰一刻,我忽然有啲想咸嘅反應。

老師,你令我的人生精彩過!

(三)

上次嘅意見調查,唔計我自己,總共有14個人玩咗,結果係如果番轉頭有得揀的話,有6位朋友會揀出世,有8位朋友呢,揀唔會玩。我係第九位揀唔會玩呢個 Game 嘅~

人生,我唔理有幾美好幾可貴都好啦,一次就夠,一次都冇仲好!呢個亦好可能係我而家後悔當初游咁快嘅原因。

35 comments:

The Inner Space said...

游得快的兄弟﹐先頭部隊可能壯烈犧牲﹐遲來的剛剛好!

lu said...

>>人生,我唔理有幾美好幾可貴都好啦,一次就夠。呢個亦好可能係我當初游咁快嘅原因。

所以要喝孟婆湯,讓你忘記前生種種,從頭再來.

所以,無論投胎輪迴了多少次,對於活著的你我他都是只能活一次呀.

牛丸的故事... gosh... i can't believe you really did that!!! so did you talk to the girl?? :P

樂遊 said...

佢居然記得學生名.....勁!除了一些特別奇呢 / 衰格 / 樣衰的......我一般都忘了。
一些關係較差的學生.....試過在7仔和機鋪見到.....當見唔到。
人生.....一次都縑多。本來無一物,何處惹塵埃。本來就無我,搞一個我出來,真是硬膠

The Inner Space said...

同意 樂遊兄 所言﹐
幾百萬兄弟一齊上﹐
一個偏差就不是我﹐
不用來到世上受苦!

Anonymous said...

為咗個靚女食多碗淨牛丸, 唔怪得你咁嘅身世啦...
你阿sir見到你實嚇死啦, 點只個肚腩呀, 我估佢諗: "你日子一定過得好辛苦吓..." :) 幾多年無見?
喂, 你上次個poll係指下一世咩? 我唔係咁理解噃. 我以為話假如從頭再揀, 即未出世來計... not next life.

Anonymous said...

嘆牛丸賞靚女,充分表現巔兄正宗麻甩佬真性情者,無咩奇怪。

Anonymous said...

cosmicrays: "正宗麻甩佬" 絕對無錯. 一兩篇文就認識到佢為人架啦!

樂遊 said...

跟進問題:
1. 索女-->叫野食
於是:如果對面突然坐下一件豬排,你又是否會立刻cancel 所有order
2. 如果你食緊超級至尊最後一件,有索女突然坐在附近,你豈不要叫多個大厚芝心批(多料d,需時可能要耐d)?

Anonymous said...

巔巔兄:

提出游得快好世界!其實自然定率﹐雙性繁殖是要父母最好的基因連結在一起。

所以雌性一腳踏幾船﹐是 built in 她們的DNA 裡面﹐尋找最好的異性結合﹐不可以不應該怪她們多心。

好了﹐既然需要最好的基因﹐為何生物包括人類﹐不進化到需要一個以上的雄性蟲蟲﹐加一個雌性的卵子﹐才結合成胚胎。

例如: 三條來自三個不同雄性的蟲蟲﹐第一次第一條蟲蟲遺傳BB的性格﹐另一次另一個另一條蟲蟲遺傳BB的體格﹐再另一次再另一個再另一條蟲蟲遺傳BB的智雙﹐豈不是更合符優生學理論﹐至於道德問題﹐這祇是存統的流傳﹐若是個個雌性都是這樣﹐問題何在?

而且養兒女費用龐大﹐有三個四個或以上父母﹐共同供養實在較合理。

梁巔巔 said...

Space 兄: 嘩! 勁! 你係生物科人嚟? 堅呀!

四妹: 我第日落到去一定 "打生" 都唔飲!

"牛丸的故事... gosh... i can't believe you really did that!!! so did you talk to the girl?? :P"

衰在佢有個 friend 喺度囉!

喂, 我咩都做得出的! ^~

樂遊兄: "除了一些特別奇呢 / 衰格 / 樣衰的......" <--- 頂~~~~~ 我以前出名吖嘛!

"1. 索女-->叫野食
於是:如果對面突然坐下一件豬排,你又是否會立刻cancel 所有order"

咁又唔會喎! 但一定影響我胃口! 試過啦! 有一次攪到我碗叉燒飯食到一半食唔落!

"2. 如果你食緊超級至尊最後一件,有索女突然坐在附近,你豈不要叫多個大厚芝心批(多料d,需時可能要耐d)?"

多得滯, 唔會! 但會整多碟沙律! ^~

又如果佢搭訕我, 我直頭叫成個批同佢食.

梁巔巔 said...

阿大: "為咗個靚女食多碗淨牛丸, 唔怪得你咁嘅身世啦..."

til~ 我而家好差呀?!

"幾多年無見?"

都有好多年咯~

"喂, 你上次個poll係指下一世咩? 我唔係咁理解噃. 我以為話假如從頭再揀, 即未出世來計... not next life."

哎唷, 妳啱. 等我改番先!

Cosmicrays: 係靚麻甩! Okay?!

喂, 妳千祈唔好受呢個人 ---> Mad Dog 嘅影響, okay?!

I'm a cute handsome charmimg boy!

Anonymous said...

巔巔兄:

我不是呀!

我是蠢爸爸加笨媽媽結合的結晶品,是個鈍頭頓腦的Space, 所以我提議這個優生學方法!

畀你試行廈!

Anonymous said...

charming boy??? 你又睇吓第日有機會見cosmicrays時佢會有咩反應啦...

Anonymous said...

"I'm a cute handsome charmimg boy!"
雖則巔兄才高八斗粗口成文,但這個形容實在...係咪同現實有巨大距離呢...滿臉懷疑ing...

梁巔巔 said...

Space 兄: "畀你試行廈!"

?

阿大: 未驚過!

Cosmicrays: 遲 oD妳就知! ^~

The Inner Space said...

因為我是單身一族﹐
不打算把我的劣質基因延續下去﹐
所以只可提供兄台試下!
不過相信要除了靠人工合成外﹐要生物自然轉變﹐需要時間改變。

Anonymous said...

Aulina 居然認為在下同巔兄同類...豈敢豈敢,巔兄自信比天高,在下望塵莫及…ai...

梁巔巔 said...

Space 兄: I see. ^~

Cosmicrays: 吓???!!!?!?! 喂, 唔好嚇我! 佢邊有出現?!

:O

Anonymous said...

係佢自己地頭講o架...

梁巔巔 said...

邊篇?

Anonymous said...

巧合遇上的徐偉賢《敘事曲》

梁巔巔 said...

去睇睇先~

梁巔巔 said...

睇完~

喂, 我係靚仔喎! ..... 妳係唔係靚女先~ Keee keee~

Anonymous said...

ldd, 究竟你腰圍有多少呢?

梁巔巔 said...

三十幾

Jan said...

佢個幾好有針著性..hahaha

梁巔巔 said...

靚仔過你!

Anonymous said...

以為佢話自己三十幾歲... >_<

Jan said...

佢年齡跟腰圍應該差唔多.

Anonymous said...

各花入各眼
視乎觀點與角度
蘿蔔白菜各有所愛
咩人眼裡出咩咩


係街行時不時有人叫我靚女...
相信巔兄都大把人叫靚仔...








派傳單/擺booth sell o野個D

macy said...

魚蛋,牛丸,我以前都好鍾意食架. 德昌d魚蛋都唔錯,但湯底喊d;牛筋丸好味過牛丸,食過最好味的牛筋丸係mama係大圍街市買的,攞番屋企食火煱,彈牙,爽口,正!仲有魚皮餃都係街市買最好味(也是火煱), 皮要小小煙韌,肉要爽.^_^

食飯遇見靚女咁好吖! 咁會消化好d定係消化不良呢??

我都試過係巴士遇見好好的阿sir & miss, 真係好開心吖, 讀書的感覺真係番晒黎, 仲好似即刻後生左.

"我忽然有啲想咸嘅反應。"
點解想"咸"? ^_^

我係8位朋友的其中一位咯. 不只不想出世,連做一隻牛,狗,曱甴,花,草,空氣都唔想吖!!

macy said...

梁巔巔,

人到中年,腩自肥!

無計啦,但千祈唔好過36"喎.

梁巔巔 said...

阿大: 蠢!

詹詹: 頂~ 你第日都一樣!

今日吾腰三十幾, 他朝汝體也相同!!!!!!

Cosmicrays: 哈哈! 正!

Macy: i. 唔記得講, 我坐低嗰陣唔記得收 o埋本古惑仔, 到後嚟先醒起, 好本能咁即刻話 :"死嘞, 畀黃 Sir 你見到我睇古惑仔 tim!" 哈!

ii. 想喊係因為有感慨, 有感慨係因為遇見故人, 忽覺歲月無聲....

iii. "我係8位朋友的其中一位咯. 不只不想出世,連做一隻牛,狗,曱甴,花,草,空氣都唔想吖!!" <--- 我都係.

iv. "無計啦,但千祈唔好過36"喎." ---> 阻止 o緊!!!!

Anonymous said...

古惑仔? 漫畫???

梁巔巔 said...

係.

今期叫生擒細細粒.