Monday, July 30, 2007

誤人子弟變態宋


之前有諗住寫番兩篇 X 一 X 以前曾遇到嘅仆街老師,但一度遺忘咗。而頭先去三三度睇到呢一篇,即時腦沖血,而家先 X 第一個。

我從幼稚園到大學,有幸遇到嘅唔單只係良師,仲係好有料嘅良師,除咗以下兩位:

排名不分先後~

1. 小五至小六時期教英文科嘅女班主任。亦係本篇要 X 嘅變態宋。
2. 中五時期教西史科嘅周姓阿 Sir。

好,先 X 第一個。

呢個變態宋,點解叫變態宋呢?變態在邊度呀?

呢條女當年已經三十到「蚊」,已婚。佢嘅英文,坦白講,勁嘅~ 但做老師嘅,有料,係基本。而且,冇料,最多我哋學唔到嘢。但佢就 X 在雖然有料,但人格、心理同教法 (指教做人方面) 都好有問題。而咁樣呢,呢 oD老師嘅禍害比只係冇料到嘅老師更大。仲更仆街更乞人憎!

變態宋第一樣變態嘅係,教我哋喺班入面分等級~ 精英、普通人同垃圾。佢鼓勵精英平時要圍 o埋玩。又要呢,聯合普通人去杯葛、隔離兼攻擊垃圾。

另外,佢又好鼓勵擦鞋同特權。呢條女好鐘意成日喺班上面做到出晒樣咁「寵幸」佢 o錫嘅學生,並黑口黑面 (呢度個黑字請用國語唔該) 對住 oD佢憎嘅學生同唔多服侍佢嘅學生。

佢更標榜特權份子嘅好處,務求更多學生獻媚。

喂,做老師咁做咖 Madam (佢當時叫我哋咁叫佢)?!我 X 妳老母!

變態宋嘅第二變態嘅係,用英文課堂教宋式性教育。

當年性教育係教育署有專人嚟講,就算冇,都唔撚係教床上花式同講解泰國成人表演入面嘅精彩節目呀 X?!

跟住佢畀班上一名同學嘅家長打去校長到投訴,第二日佢發撚晒爛渣問邊個係二五仔?!嘿!痴鳩線嘅都!夠膽喺堂上講 oD咁嘅嘢就預撚咗會有被投訴嘅機會咖啦 X 鳩!真係當撚正自己係女皇帝呀?!

我當年都畀佢當係精英,亦無知地玩過一連串杯葛遊戲,但後來,越嚟越發覺唔對路,就開始反。咁當然就好自然畀佢整啦。

今日,如果畀我遇番佢,我會同佢講:「妳知唔知當年妳嘅德行,傷害咗好多學生嘅心靈。亦同時可能摧毀咗妳所謂垃圾學生嘅一生?!幸好妳冇仔女,否則我真係擔心佢哋嘅身體有缺憾~ 冇屎忽。」

7 comments:

Extraordinary Life 翠斯 said...

要尊重道, 呀細佬.

你唔搞到你個BLOG 要立入三級
如果唔系"淫審處"黎"提點你呀"

拿拿拿... 講笑咋, 如果唔系我怕你當真!
你好燥呀!

樂遊 said...

幸好一直遇上的老師都是不過不失的,雖然有些是不濟的,但至少不是全心偷懶。不過問題最多的還是數學老師。中二的數學老師只會教了大原則和方向,然後在課上要我們勁做數,常說「做完就會識」。雖然,那時他是freshgrad,但思想都是老派點,就如我教中史時常說「背了才算,就會明白了」。有效的,中二時的數學是進步了。他對著學生總是有點不知所措,也不太投入,又不願鬧人,總是「你要去死,我也沒法」的態度。現在我開始了解他,他和我可能是同類,喜歡所教的科目,但不喜歡也不太懂「教人」。然而,他和我的分別是:他真的去了搞學術。他教了一年就走了,去讀碩士那時我們問他會否再見到他,他說最好在大學見到他啦;現在在美國一間不著名大學教書,總叫達成心願。
中四五的數學老師是個善良的人,但不懂教書。當別班有個數老師很勁,可以心算calculus時,他會對著黑板的數發呆半天。他不懂說話,我們嘈,他會靜下來,啤我們,我們當然不理啦,然後嚴肅地說「你………………….地……………唔好…………….再嘈啦」(省略號代表停頓時間)。教完一題數,又會望著課本思索良久。不過,經過我們兩年的特訓,已有好轉,據低一兩屆師弟妹說他的說話速度變得正常了很多,也開始懂得串學生啦!現在據說也甚受歡迎呢!
另:弟弟有個英文老師,全年無教書,堂堂就是說「教員室是非史」,這個miss同那個miss唔妥,阿x sir教員室怒小miss ……..等等!據說很受歡迎。

Anonymous said...

話講到咁多粗口,一定係抵x,一路睇一路滴汗...

梁巔巔 said...

Tracy:

我好尊師重道 ga. 睇我仲記得佢, 寫呢篇嚟歌頌佢就知啦!

樂遊兄:

唔識教或者冇料教真係都冇咁衰! 因為傷害唔到人.

"另:弟弟有個英文老師,全年無教書,堂堂就是說「教員室是非史」,這個miss同那個miss唔妥,阿x sir教員室怒小miss ……..等等!據說很受歡迎。"

Ummm, 當年我聽佢講佢嘅宋式性教育, 都聽得好過癮 o格. 但後嚟再大 oD, 就發覺唔妥囉.

三三:

真係低 X! 人渣嚟 ga 佢呢啲!

講真 ga, 撞番佢我真係 X 佢咖!

收買佬 said...

睇來你先係天蠍座的人, 比我更天蠍, 哈哈.

有d 人, 唔係話要寬恕佢0甘偉大, 係佢根本唔deserve
你的attention. 我週不時都撞番人生旅程中碰過的柒頭,
但我從來無慶, 因為十次有九次, 我都係活得比佢好. ~

人賤自有天收. ~~

樂遊 said...

喂!等你的西史老師篇
因為除了自己,我在中學未遇過賤格的西史老師

梁巔巔 said...

收收:

"人賤自有天收. ~~"

最好係咁.

樂遊兄:

盡快!

"因為除了自己,我在中學未遇過賤格的西史老師"

哈哈! 頂!!!!

喂, 嗰個係真賤呀!